Dieren hebben een kop.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat iemand zo boos kan zijn omdat ik kop zei ipv hoofd
Zegt het horetjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:36 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Niet door hebben dat je autistisch bent, royal sadness.
Goede redenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:36 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Niet door hebben dat je autistisch bent, royal sadness.
In zijn anus? Niet zo lekker man.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede redenNu weer je tampon vervangen.
Zien? Oke. En Horetje is horetje, niets mis mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:38 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Je mist een punt in je zien en verder heb je ook nog een typefoutje gemaakt.
Het moet geen grote bek hebben tegen Davy.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:40 schreef Typisch het volgende:
Massa hysterie als er een vrouw hier post, wat een grap zeg.Allemaal gelijk berserk.
Kijk, nu komen we ergens. Chapeau voor je eerlijkheid.quote:
Ik heb al één pic extra gepost die ik bewust wat wazig heb gemaakt, daar laat ik het bij.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:41 schreef RensAjacied het volgende:
WTS laat je niet beledigen meid, gewoon wat pics van jou dat je geen troll bent jwz dushi.
Waar?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:42 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik heb al één pic extra gepost die ik bewust wat wazig heb gemaakt, daar laat ik het bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |