abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juli 2012 @ 09:52:23 #151
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_114634545
Je kan ook de telefoonhoorn op zijn rug leggen, en na een paar minuten even zeggen, ik heb u niet begrepen, kunt u dit nog eens langzaam herhalen, telkens weer, heen en weer. Ze mogen meestal niet opleggen en heb menig telemarketeer aan het huilen gekregen met dit soort grappen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_114637642
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:57 schreef Klummie het volgende:

And that, gentlemen, is how we do it. _O_
Hij blijft leuk :D
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 12:18:41 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114638743
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan ook de telefoonhoorn op zijn rug leggen, en na een paar minuten even zeggen, ik heb u niet begrepen, kunt u dit nog eens langzaam herhalen, telkens weer, heen en weer. Ze mogen meestal niet opleggen en heb menig telemarketeer aan het huilen gekregen met dit soort grappen.
aan het huilen???

de eerste telemarketeer die zoveel passie voor zijn werk heeft dat hij moet huilen als het niet lukt moet nog geboren worden gok ik _O-

ik heb wel is een half uur met zo'n knakker over ijshockey gesproken, voor de vorm probeerde hij af en toe zijn verkooppraatje te starten maar het was een leuk gesprek, kreeg niet de indruk dat hij het vervelend vond of dat hij niet na 5 minuten al doorhad dat het hem niet ging worden met de verlenging van het telefoonabonnement _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')