Jammergenoeg wel.quote:
Ik wilde oorspronkelijk gaan om dingen op het podium te gooien, maar dan zou ik achtervolgd worden door een bende verschrikkelijke tokkies.quote:
Klagen dat je de stad zo haat maar vervolgens wel het stereotype pauperschiedammer spelen waar de omliggende steden zo'n hekel aan hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik wilde oorspronkelijk gaan om dingen op het podium te gooien, maar dan zou ik achtervolgd worden door een bende verschrikkelijke tokkies.
En niet te vergeten dat ik dan die tyfusherrie zou moeten horen.
Kwam paar jaar terug al in de problemen omdat ik Di-Rect pestte
Die kutfeesten halen het slechtste in mij naar bovenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klagen dat je de stad zo haat maar vervolgens wel het stereotype pauperschiedammer spelen waar de omliggende steden zo'n hekel aan hebben
Waarom liep jij Di-rect te pesten?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik wilde oorspronkelijk gaan om dingen op het podium te gooien, maar dan zou ik achtervolgd worden door een bende verschrikkelijke tokkies.
En niet te vergeten dat ik dan die tyfusherrie zou moeten horen.
Kwam paar jaar terug al in de problemen omdat ik Di-Rect pestte
Net zoals Apeldoornquote:
Het is een stad. Maar grote is lang niet altijd relevant.quote:
Waarom dan?quote:
Ik gebruik geen cokequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een berg coke snuiven en alles mollen daar een optie?
Hij moest waarschijnlijk mee van zijn vriending Natasja/Priscilla/She-nay-nay/Kelly of wat voor paupernaam je dan ook kunt bedenken.quote:
Volgens mij is het grootte, but I don't wanna be a grammernaziquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een stad. Maar grote is lang niet altijd relevant.
quote:
Nee, enige reden dat ik erom zeik is omdat je overal posters ziet en oerslechte TV reclames waarbij ik keihard moest lachen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij moest waarschijnlijk mee van zijn vriending Natasja/Priscilla/She-nay-nay/Kelly of wat voor paupernaam je dan ook kunt bedenken.
Du hast recht! Ik ben een beetje moequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:34 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Volgens mij is het grootte, but I don't wanna be a grammernazi
TV-reclames? Je moet de kabelkrant ook niet opzettenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
[..]
Nee, enige reden dat ik erom zeik is omdat je overal posters ziet en oerslechte TV reclames waarbij ik keihard moest lachen.
Is het puur een verschil van muzieksmaak tussen jou en mij of heb je een andere reden?quote:
Ik vind Spike gewoon een irritante kankerhomoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:35 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Is het puur een verschil van muzieksmaak tussen jou en mij of heb je een andere reden?
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Du hast recht! Ik ben een beetje moe
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:36 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik vind Spike gewoon een irritante kankerhomo
Tegenwoordige muziek vind ik kut. Toen Tim nog de zanger was vele malen beter.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:39 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Maar als je dat beeld eruit laat, wat vind je dan van hun muziek?
Achja, ik vind de stem van Marcel wel iets hebben, dat grauwerige zeg maar. Di-rect heeft veel fans verloren voet Tim wegging, maar toen Marcel de zanger werd ook weer veel erbij gekregen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:39 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Tegenwoordige muziek vind ik kut. Toen Tim nog de zanger was vele malen beter.
She-nay-nay?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij moest waarschijnlijk mee van zijn vriending Natasja/Priscilla/She-nay-nay/Kelly of wat voor paupernaam je dan ook kunt bedenken.
Tuurlijk niet, het beste van Schiedam is niet op zo'n stink-eventquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zal er jenever zijn? ZAL ER GODVERDOMME JENEVER ZIJN?
Ook verkeerd gespeld maar boeien, Martin Lawrence,quote:
Vlaardingenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:12 schreef Irritatie100 het volgende:
En de Brandersfeesten dan?
Verder is Schiedam natuurlijk een pauperstad van jewelste. Vlaardingen![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 06:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Vlaardingen
Als er iets kutter is dan Schiedam, is het Almere wel.
En daarna Vlaardingen.
Ik had een keer bij hem aangebeld.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]!!!!!
Iedereen weet dat Vlaardingen superieur is aan Schiedam op alle fronten. Alleen al omdat Bassie hier woont
Iedereen weet dat Vlaardingen het afvoerputje van Maassluis is en Schiedam dat van Rotterdam.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]!!!!!
Iedereen weet dat Vlaardingen superieur is aan Schiedam op alle fronten. Alleen al omdat Bassie hier woont
Maassluisquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Vlaardingen het afvoerputje van Maassluis is en Schiedam dat van Rotterdam.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Verder is Schiedam natuurlijk een pauperstad van jewelste. Vlaardingen![]()
Ik spotte een keer zo'n Bezorgbeer bij hem aan de deurquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik had een keer bij hem aangebeld.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeren?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
MaassluisDie kutboeren mogen de veters van Vlaardingen niet eens aanraken, laat staan strikken
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik spotte een keer zo'n Bezorgbeer bij hem aan de deur!!!!!!!!!!!!!!
Pizza dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenbedrijf
![]()
Maasland, Maassluis, Maasdijk, 1 pot nat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boeren?
Je bent in de war met het Westland vriend.
Fixedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
MaassluisDie kutboeren mogen de veters van Vlaardingen niet eens aanrakenstrikken, laat staan strikkenaanraken
Thanks for proving my point. Typisch een Vlaardings stuk strontquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maasland, Maassluis, Maasdijk, 1 pot nat.
KILL IT, KILL IT WITH FIRE!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:19 schreef Schieganger het volgende:
De maasboulevardfeesten, met als kwaliteitacts die komen optreden
Wolter Kroes
Ralph Machenbach![]()
![]()
Django Warcher
![]()
![]()
Ik haat deze stad
Al die dorpen die ik net opnoemde zijn bij elkaar nog kleiner dan Vlaardingen manquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Thanks for proving my point. Typisch een Vlaardings stuk stront
Wat maakt de grootte nou uit?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Al die dorpen die ik net opnoemde zijn bij elkaar nog kleiner dan Vlaardingen man
En helaas is er niet veel meer aan. Het meeste is dicht gegaan de laate paar jaarquote:Hoewel ik moet toegeven dat ik Maassluis leuker vind dan Schiedam.
Deden wij altijd na schoolfeesten om 2 ujur s'nachts, zoaanbellen en dan van:"SLAGROOMTAARTJEEEEES" roepen. Vonden we leuk!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik had een keer bij hem aangebeld.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |