Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Dat vind ik wel raar. Hulk kan aardig verdedigen en het lijkt me juist dat je meer wordt overlopen aan de kant van Lavezzi, omdat die High/Low heeft en slecht defending stats.quote:
Ja, dat is misschien wel het proberen waard. Had eerst Luiz, maar dat vind ik zo'n paupertje omdat iedereen hem heeft. Santana had ik eerst als centrale CB en daar deed hij het prima though..eerst maar mijn eigen vorm terugkrijgen..daarna kan ik pas het team de schuld gevenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel raar. Hulk kan aardig verdedigen en het lijkt me juist dat je meer wordt overlopen aan de kant van Lavezzi, omdat die High/Low heeft en slecht defending stats.
Misschien moet je eens TOTY Dede proberen in plaats van Santana. Ik had Santana in 1 van m'n oude teams en ik vond 'm zwaar tegenvallen. Het zal geen grote veranderingen brengen, maar het is misschien wel het proberen waard, omdat Dede niet zo heel veel duurder is dan Santana.
Beetje naar die mannen kijken, homoquote:
Tof team! Ramirez is ook een held hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:00 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt super fijnRodwell is echt een baasje
Die waren mij niet eens opgevallen, dat zegt dus wel iets over jou. Billentikkerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beetje naar die mannen kijken, homo
Ik wil 'm best een keer ruilen met je. Ik wil TOTY Hulk, Silva of Buffon wel eens proberen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel het proberen waard. Had eerst Luiz, maar dat vind ik zo'n paupertje omdat iedereen hem heeft. Santana had ik eerst als centrale CB en daar deed hij het prima though..eerst maar mijn eigen vorm terugkrijgen..daarna kan ik pas het team de schuld geven
Zaadbekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die waren mij niet eens opgevallen, dat zegt dus wel iets over jou. Billentikker
Ghehe no thanks, ik fap altijd op de spelerstatsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil 'm best een keer ruilen met je. Ik wil TOTY Hulk, Silva of Buffon wel eens proberen.
Doe gewoon iets, ik had mazzel dat ik makkelijk bij een supermarkt kon werken ook al is dat klere werk. Maar je hebt wel wat op je CV staan!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:05 schreef marcie216 het volgende:
Hebben hier mensen in een friettent gewerkt?
Ik moet een baantje gaan zoeken maar bij de supermarkten hier zoeken ze niemand meer
Kan/mag je al postbode worden? Leuk vakantiebaantje is dat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:05 schreef marcie216 het volgende:
Hebben hier mensen in een friettent gewerkt?
Ik moet een baantje gaan zoeken maar bij de supermarkten hier zoeken ze niemand meer
Ik bedoel niet permanent ruilen, gewoon voor een dagje ofzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ghehe no thanks, ik fap altijd op de spelerstats
Ja ik weet echt niet wat ik van een cafetaria moet denken. Ik kan slecht kokenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe gewoon iets, ik had mazzel dat ik makkelijk bij een supermarkt kon werken ook al is dat klere werk. Maar je hebt wel wat op je CV staan!
postbode? dat lijkt me niet zo leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan/mag je al postbode worden? Leuk vakantiebaantje is dat.
Ja, want frikandellen kook jequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik weet echt niet wat ik van een cafetaria moet denken. Ik kan slecht koken
Heb ik ook gedaan eerst, op zich is het niet verkeerd maar ik kreeg echt het absolute minimum (iets van 3,80 p/u als 18-jarigequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan/mag je al postbode worden? Leuk vakantiebaantje is dat.
Ik ook.quote:
Is goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ook.
Meet @ Donerding in Hoorn?
Postbode is wel chill alleen betaald niet zo goed. Je krijgt voor een bepaalde tijd betaald dus je moet het zo snel mogelijk doen zodat het loon per arbeid het hoogste is. Met slecht weer is het wel kut maar in de zomer is het wel chill lijkt mij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
postbode? dat lijkt me niet zo leuk eigenlijk.
Gaat een lange fietstocht worden welquote:
bakken dan, wijsneusquote:
Die frituur jequote:
Ja dat begrijp ik, maar dan zijn de stats alsnog wegquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet permanent ruilen, gewoon voor een dagje ofzo.
hahah. Ik ga niet een kwartier treinen voor een kapsalon.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaat een lange fietstocht worden wel
http://www.zoekbijbaan.nl(...)oss_of_omgeving.htmlquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Postbode is wel chill alleen betaald niet zo goed. Je krijgt voor een bepaalde tijd betaald dus je moet het zo snel mogelijk doen zodat het loon per arbeid het hoogste is. Met slecht weer is het wel kut maar in de zomer is het wel chill lijkt mij.
Vooral als je richting dronkenschap gaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]![]()
Zo lekker, heerlijk gesmolte kaas
Heb je Nilmar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:10 schreef Lindgren. het volgende:
Zelfs zonder zijn pace is Nilmar bizar goed.
Tik er nog 2 weg danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vooral als je richting dronkenschap gaat.
Stoppen Lindgren., je moet nog rijden!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vooral als je richting dronkenschap gaat.
Na 4 malt draait alles om me heenquote:
Buffon scoort ook zó vaak.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar dan zijn de stats alsnog weg
Heb het 2 zomers gedaan en vond het echt mega chill. Lekker vroeg beginnen en tussen en 12 en 1 klaar..heb je nog de hele dag. Eerste deel vd dag een beetje post sorteren wat niet leuk is maar wel gezellig (weet niet of dat nog hoeft tegenwoordig of dat het geautomatiseerd is) en daarna lekker buiten rondfietsen en wat brieven en pakketjes dumpen. Echt heel chill. Veel beter dan andere baantjes die ik heb gehad (afwassen, werk in een drukkerij etc)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
postbode? dat lijkt me niet zo leuk eigenlijk.
Zelfspot, houd ik vanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Na 4 malt draait alles om me heen
Ik drink nu helemaal niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Stoppen Lindgren., je moet nog rijden!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahah. Ik ga niet een kwartier treinen voor een kapsalon.
quote:
Ik kreeg vorig jaar meer toen ik moest bezorgenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
http://www.zoekbijbaan.nl(...)oss_of_omgeving.html
8,35 :0
afwassen is wel kut ja. die vieze pannenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb het 2 zomers gedaan en vond het echt mega chill. Lekker vroeg beginnen en tussen en 12 en 1 klaar..heb je nog de hele dag. Eerste deel vd dag een beetje post sorteren wat niet leuk is maar wel gezellig (weet niet of dat nog hoeft tegenwoordig of dat het geautomatiseerd is) en daarna lekker buiten rondfietsen en wat brieven en pakketjes dumpen. Echt heel chill. Veel beter dan andere baantjes die ik heb gehad (afwassen, werk in een drukkerij etc)
quote:
Oh, dacht dat dat de dichtstbijzijnde zou zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt heus wel meer donertenten. Echt waar
Ik denk dat het per regio afhangt of je moet sorteren. Hier in ieder geval niet, hier wordt het gebracht in van die zakken die je aan een kar moet hangen of die dingen voor op je pakjesdrager die ook al gevuld zijn. Ik zie dat wel eens omdat vlak bij mijn huis 2 van die depots zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb het 2 zomers gedaan en vond het echt mega chill. Lekker vroeg beginnen en tussen en 12 en 1 klaar..heb je nog de hele dag. Eerste deel vd dag een beetje post sorteren wat niet leuk is maar wel gezellig (weet niet of dat nog hoeft tegenwoordig of dat het geautomatiseerd is) en daarna lekker buiten rondfietsen en wat brieven en pakketjes dumpen. Echt heel chill. Veel beter dan andere baantjes die ik heb gehad (afwassen, werk in een drukkerij etc)
Haal een keer dan is dichtbij voor mij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, dacht dat dat de dichtstbijzijnde zou zijn.
Voor mij wel.
Die 2 zinnen sluiten niet op elkaar aan, je doet alsof malt bier isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb overigens al weken geen bier gedronken
Die malt shit wordt smeriger en smeriger lijkt wel
Wut?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Haal een keer dan is dichtbij voor mij.
Deal.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die 2 zinnen sluiten niet op elkaar aan, je doet alsof malt bier isIk drink nog liever mijn eigen ochtendurine.
Nee, want ik drink sowieso geen malt en als die keuze er komt dan gooi ik het wegquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wut?
[..]
Deal.
Morgenochtend om 8:00 staat hier een video van jou die je eigen pis drinkt
Is het echt zo erg?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, want ik drink sowieso geen malt en als die keuze er komt dan gooi ik het weg
Misschien wel een keertje doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:18 schreef RavioliPunch het volgende:
Dat we gaan meeten omdat ik daar dichtbij woon.
Wel neutraal terrein dan, Nemo ofzoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil ook wel eens meeten. Amsterdam doen, vandermar?
Meeten voor de fanshopquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Hoorn toch.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Is voor mij, jou, rijst en lind wel dichtbij, de rest ver wegquote:
Nee joh, maar 80km ofzo voor mij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is voor mij, jou, rijst en lind wel dichtbij, de rest ver weg
Helemaal uit het vertrouwde Friesland?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helemaal uit het vertrouwde Friesland?
Sowieso ga ik niet meeten
quote:
Dat is niet zo moeilijk als ze er nooit een draagtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Jij verwisselt vaker van mening dan je zusje van slipje.
Ja, maar ik bedacht me dat ik van m'n mama helemaal niet met vreemden alleen mag meetenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Als VDM komt wordt hij bangquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, als ik iets verkeerds over Feyenoord zeg krijg ik meteen dikke klappenquote:
Zal wel dikke stinkpoten hebbenquote:
Geel doorweekte sokken meestal, snap niet hoe dat kanquote:
Verdedigend die laatste, aanvallend de eerstequote:
Nelomquote:
Ow.quote:
Kom tegen mij battieboy.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ow.
Ik kreeg in de laatste minuut nog een doelpunt tegen. Hij ging als een mongool juichen. Dan druk ik op verleinging +penals maar hij ging weg
quote:
quote:
Kut, heb een stijve.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb jij ook zo'n trek?
Hmm je zusje misschienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, daar kan zelfs ik niet tegenop.
Jij moet mij dmen tochquote:
Terschelling?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
In het midden ongeveer was ik vorig jaar met wat vrienden op vakantie, de eerste nacht waren we al verdwaald in dat formerumerbos
quote:
Rage-afterparty.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:44 schreef Tim86 het volgende:
haha die gast waar ik gisteren over postte waar ik die messages van had gepost heeft toen ik lag te slapen nog 5 messages gestuurd in de loop vd nacht..wtf
En hoeveel hoofdletters staan erin? Geen 1?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:44 schreef Tim86 het volgende:
haha die gast waar ik gisteren over postte waar ik die messages van had gepost heeft toen ik lag te slapen nog 5 messages gestuurd in de loop vd nacht..wtf
Toen ik 2 jaar geleden op Appelhof zat, alleen maar kutweer maar elke dag feest.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]Feest ook al was het alleen maar kutweer
O kut, ik zat trouwens op vlielandquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:49 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Toen ik 2 jaar geleden op Appelhof zat, alleen maar kutweer maar elke dag feest.
Good guessquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En hoeveel hoofdletters staan erin? Geen 1?
oepsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:52 schreef WezepAFCA het volgende:
Futhead is Under Attack!
We are currently experiencing a denial of service (DOS) attack. We are working to resolve the issue but their is no ETA at this time.
-Futhead Staff
Last updated: 5:48PM (EST)
Ik wil er ook even op kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:53 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Stop daar eens mee GJE, ik moet een squad maken!
quote:
Oh bij mij doet hij het, heb gewoon een pacey team gemaakt.quote:
Speel je maar met zijn 2en danquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:01 schreef poker4lifee het volgende:
12 uur disconnect zorgt weer voor een loss met clubsgewoon weer vergeten ook
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh bij mij doet hij het, heb gewoon een pacey team gemaakt.
Nani - UP Aguero - Gervinho
Ramires - Anderson
Marcelo - dede - toure - Luiz - Richards
Hart
Heb als ik wat spelers verkoop nog een budget van 60k. Daar vervang ik Anderson/ramires voor.
Erg standaardquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh bij mij doet hij het, heb gewoon een pacey team gemaakt.
Nani - UP Aguero - Gervinho
Ramires - Anderson
Marcelo - dede - toure - Luiz - Richards
Hart
Heb als ik wat spelers verkoop nog een budget van 60k. Daar vervang ik Anderson/ramires voor.
yupquote:
Da's geen reet aan manquote:
wel met een goede anyquote:
Klopt, maar wel het makkelijkst om een aanpassing door te voeren.quote:
Tegen de tijd dat je geld hebt om verbeteringen door te voeren wil je alweer van het team afquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel het makkelijkst om een aanpassing door te voeren.
Ik heb het geld al.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je geld hebt om verbeteringen door te voeren wil je alweer van het team af![]()
Sinds wanneer heb jij Dani Alves?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb het geld al.
heb zo een 30k nu + Dani alves, alonso, SIF Amorebieta. Komt dus rond de 120k denk ik.
Had ik gekocht voor mijn 433.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij Dani Alves?
Geen Suk!!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna af en nog 100k over
Casta > Sukquote:
Dat weet je niet. En ik ook niet want ik heb nooit met hem gespeeldquote:
Ik kijk wel. Casta is zo'n fucking beestquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat weet je niet. En ik ook niet want ik heb nooit met hem gespeeld
Waarom Probeer je van Wolfswinkel niet? En haal gewoon IF Tyton.
Ik zat te zoeken naar Nederlandse CF's/cam's Check deze. Them longshotsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kijk wel. Casta is zo'n fucking beest
Tot zover tevreden met Velthuizen ook
Van wie zijn die stats?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zat te zoeken naar Nederlandse CF's/cam's Check deze. Them longshots![]()
[ afbeelding ]
Goossens zekerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zat te zoeken naar Nederlandse CF's/cam's Check deze. Them longshots![]()
[ afbeelding ]
Heb hem gehad, vind Duarte - Fernandez - Overtoom beter.quote:
54 longshots?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb hem gehad, vind Duarte - Fernandez - Overtoom beter.
Die dribbel van Duarte is heerlijk. Volgens mij kan Fernandez ook wel goed longshotten, hoge schotkracht denk ik
Tof. Heb je wel eens IF gekregen uit een 400c pack?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
1 na laatste bronze Jumbo van de dag:
[ afbeelding ]
Het is de slechtste en goedkoopste IF van deze week, maar toch, weer een IF in een pack erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |