Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Dat vind ik wel raar. Hulk kan aardig verdedigen en het lijkt me juist dat je meer wordt overlopen aan de kant van Lavezzi, omdat die High/Low heeft en slecht defending stats.quote:
Ja, dat is misschien wel het proberen waard. Had eerst Luiz, maar dat vind ik zo'n paupertje omdat iedereen hem heeft. Santana had ik eerst als centrale CB en daar deed hij het prima though..eerst maar mijn eigen vorm terugkrijgen..daarna kan ik pas het team de schuld gevenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel raar. Hulk kan aardig verdedigen en het lijkt me juist dat je meer wordt overlopen aan de kant van Lavezzi, omdat die High/Low heeft en slecht defending stats.
Misschien moet je eens TOTY Dede proberen in plaats van Santana. Ik had Santana in 1 van m'n oude teams en ik vond 'm zwaar tegenvallen. Het zal geen grote veranderingen brengen, maar het is misschien wel het proberen waard, omdat Dede niet zo heel veel duurder is dan Santana.
Beetje naar die mannen kijken, homoquote:
Tof team! Ramirez is ook een held hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:00 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt super fijnRodwell is echt een baasje
Die waren mij niet eens opgevallen, dat zegt dus wel iets over jou. Billentikkerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beetje naar die mannen kijken, homo
Ik wil 'm best een keer ruilen met je. Ik wil TOTY Hulk, Silva of Buffon wel eens proberen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel het proberen waard. Had eerst Luiz, maar dat vind ik zo'n paupertje omdat iedereen hem heeft. Santana had ik eerst als centrale CB en daar deed hij het prima though..eerst maar mijn eigen vorm terugkrijgen..daarna kan ik pas het team de schuld geven
Zaadbekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die waren mij niet eens opgevallen, dat zegt dus wel iets over jou. Billentikker
Ghehe no thanks, ik fap altijd op de spelerstatsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil 'm best een keer ruilen met je. Ik wil TOTY Hulk, Silva of Buffon wel eens proberen.
Doe gewoon iets, ik had mazzel dat ik makkelijk bij een supermarkt kon werken ook al is dat klere werk. Maar je hebt wel wat op je CV staan!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:05 schreef marcie216 het volgende:
Hebben hier mensen in een friettent gewerkt?
Ik moet een baantje gaan zoeken maar bij de supermarkten hier zoeken ze niemand meer
Kan/mag je al postbode worden? Leuk vakantiebaantje is dat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:05 schreef marcie216 het volgende:
Hebben hier mensen in een friettent gewerkt?
Ik moet een baantje gaan zoeken maar bij de supermarkten hier zoeken ze niemand meer
Ik bedoel niet permanent ruilen, gewoon voor een dagje ofzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ghehe no thanks, ik fap altijd op de spelerstats
Ja ik weet echt niet wat ik van een cafetaria moet denken. Ik kan slecht kokenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe gewoon iets, ik had mazzel dat ik makkelijk bij een supermarkt kon werken ook al is dat klere werk. Maar je hebt wel wat op je CV staan!
postbode? dat lijkt me niet zo leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan/mag je al postbode worden? Leuk vakantiebaantje is dat.
Ja, want frikandellen kook jequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik weet echt niet wat ik van een cafetaria moet denken. Ik kan slecht koken
Heb ik ook gedaan eerst, op zich is het niet verkeerd maar ik kreeg echt het absolute minimum (iets van 3,80 p/u als 18-jarigequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan/mag je al postbode worden? Leuk vakantiebaantje is dat.
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |