Q. probeert chickies te scoren daar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ga er de laatste tijd niet zovaak meer heen. Maar aaaaaaals ik ga!!!!!!!!! Kom ik bijna ALTIJD wel Q tegen. Hij is echt diehard Derrick ganger
Ben jij een vrouw?quote:
wat doe je dan op FOK!?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:11 schreef MaJo het volgende:
Aanstaande zaterdag kan ik alleen niet, zit momenteel in Spanje
Ze zijn daar nooit dronken genoeg. Vandaar Kosten Koper.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Q. probeert chickies te scoren daar.
Waarom is ie dan roze?quote:
Als je drie weken in hetzelfde huisje zit wil je je wel eens vervelenquote:
Ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:11 schreef Nielsch het volgende:
oh dan ga ik zaterdag ook niet, er moeten wel vrouwen mee
Was twee weken terug dronken in de Dikke Dries. Daar staat echt heel Utrecht van 21+ elkaar af te kluiven zeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze zijn daar nooit dronken genoeg. Vandaar Kosten Koper.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Was twee weken terug dronken in de Dikke Dries. Daar staat echt heel Utrecht van 21+ elkaar af te kluiven zeg.
Ik heb echt zo'n hekel aan de kosten koper, daar wil ik nooit meer heenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze zijn daar nooit dronken genoeg. Vandaar Kosten Koper.
Schuren met een neger was geen prettige ervaring?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n hekel aan de kosten koper, daar wil ik nooit meer heen
Hoe je als vrouw wordt belaagd door allerlei kansloze dronken mannen vond ik niet heel leuk neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Schuren met een neger was geen prettige ervaring?
Mee eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef Paul het volgende:
ik vind een beetje dancing juist wel leuk, en dat heeft alleen Derrick![]()
Bullshit, NDD heeft dat ook. En alleen daar draaien ze in juli All I Want For Christmas gevolgd door Piano Man van Billy Joel, Du Hasst van Rammstein, Uptown Girl van Westlife, Tietenlied van Elize en Bridge Over Troubled Water van Simon & Garfunkel in één blok.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef Paul het volgende:
ik vind een beetje dancing juist wel leuk, en dat heeft alleen Derrick![]()
NDD = nieuwe dikke dries?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bullshit, NDD heeft dat ook. En alleen daar draaien ze in juli All I Want For Christmas gevolgd door Piano Man van Billy Joel, Du Hasst van Rammstein, Uptown Girl van Westlife, Tietenlied van Elize en Bridge Over Troubled Water van Simon & Garfunkel in één blok.
kapsonesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe je als vrouw wordt belaagd door allerlei kansloze dronken mannen vond ik niet heel leuk nee
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:22 schreef Nielsch het volgende:
Nee, daar heb je geen discolampies nee. Godver hee gaat het je echt daarom?
Hoezo? Ik heb nog wel een topic over je gemaakt net.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:25 schreef Paul het volgende:
[..]ja maar ik bedoel gewoon een dansvloer. Dat heb je in een cafe niet
. Daarom is Derrick zo cool jeweets
. Wat ben je onaadig vandaag
.
quote:
Hmmm, KostenKoper is toch juist voor the pick of the litter? Sinds wanneer doen looks er daartoe?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]het is niet bepaald leuk om ergens te zijn waar 90% man is en iedereen zijn pijlen op je heeft gericht
Mja ik ben dan ook gewoon een lekker wijf, dan krijg je dat
![]()
Moet je nagaan hoe het daar is als je een lekker wijf bentquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmmm, KostenKoper is toch juist voor the pick of the litter?
Nee, die is ongeregeld heb ik begrepen. Geen zin in. Alleen pubquiz seizoen in de Mick is sinds enkele weken voorbij.quote:
Ik ook! Won vaak Miller Lite of zoiets met tussenrondes. Ranzig was dat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:19 schreef MaJo het volgende:
Ik heb jarenlang gequizd bij de mick, was erg leuk altijd
De architect?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:42 schreef Q. het volgende:
De nieuwe roltrappen op het Jaarbeursplein zijn meer kapot dan dat ze het doen. Wie bedenkt zoiets, roltrappen in de Nederlandse openlucht?
"Het ziet er beter uit". Dat de gebruikers voortaan altijd met de trap moeten is niet relevant.quote:
Oh nog niet gezienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:42 schreef Q. het volgende:
De nieuwe roltrappen op het Jaarbeursplein zijn meer kapot dan dat ze het doen. Wie bedenkt zoiets, roltrappen in de Nederlandse openlucht?
En dan is het nu nog zomer, wat denk je van de winterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:42 schreef Q. het volgende:
Gelukkig is het geen herfst, al die regen zou echt killing zijn. Vandaar dat ze alle bomen daar in de buurt aan het kappen zijn, geen blaadjes meer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:13 schreef Blik het volgende:
[..]
En dan is het nu nog zomer, wat denk je van de winter
Nou, het voelt wel een beetje als herfst, het weer van de laatste wekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen herfst, al die regen zou echt killing zijn. Vandaar dat ze alle bomen daar in de buurt aan het kappen zijn, geen blaadjes meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |