Samen met Belgie de beste drankkaart van heel Utrecht. Leuke sfeer, leuk volk altijd... lekker intiem itt Belgie. Woon er nu 1,5 kilometer vandaan dus ieder weekend max zuipen daarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:47 schreef Nielsch het volgende:
ik ben daar echt nog nooit geweest terwijl ik er altijd langs fiets op weg naar huis...
Echt, serieus.quote:Het afsluiten van het gebied leidde meerdere keren tot emotionele taferelen. Zo ging een vrouw even het gebied uit om kattengrit te kopen. Ze was niet gewaarschuwd dat ze er niet meer in mocht. Daar kwam ze vijf minuten later achter, terwijl haar twee kleine kinderen alleen thuis waren. De politie bleek echter onverbiddelijk.
quote:Hier stonden medewerksters van Mitros en de GG&GD de circa zestig flat- en buurtbewoners te woord. De informatieverstrekking liep mank vanwege de onverstaanbaarheid van de medewerksters en hun gebrek aan vermogen om de bijeenkomst plenair te laten verlopen.
Onverstaanbaarheid? Als in het feit dat ze te zacht praatten, of alleen maar Nederlands spraken?quote:
Het zal een combinatie van beide zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Onverstaanbaarheid? Als in het feit dat ze te zacht praatten, of alleen maar Nederlands spraken?
Damn, wat een mongolen die politiemensen. Korte blootstelling aan asbest is helemaal niet zo erg.quote:
Jeetje wat ziek.. dan kan je echt geen prioriteiten stellen!quote:
Dit moet haast wel een grap zijn...quote:
Het is net de vuurwerkramp in Enschede maar dan erger.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:23 schreef Paul het volgende:
wat een rampgebied. Het doet me denken aan de oorlog
Na tussenkomst van de de loco-burgemeester is het kind uiteindelijk door de brandweer uit huis gehaald. Lijkt me geen grap, verklaart ook wel waarom ik gisteren een ladderwagen bij De Pionier (noodopvang) zag staan.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:34 schreef Paul het volgende:
Kan die loco-burgemeester niet aanblijven als burgemeester van Utrecht? Komt veeeeeel beter over dan Wolfsen
Deze:
[ afbeelding ]
Amen.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:46 schreef Nielsch het volgende:
Het hele bestuur van Utrecht bestaat uit een verzameling incompetente mongolen. Gilbert Isabella is daarop geen uitzondering.
Wat een paupers zijn het toch ook.quote:Asbestevacués mogen niet meer in hotelzwembad
UTRECHT - Hotel Mitland in Utrecht laat asbestevacués niet meer toe in het zwembad. Personeel trof het water zwaar vervuild aan. Ook zijn er krukjes gegooid naar andere hotelgasten.
"Wij doen net als de andere opvanghotels ons best om optimale gastvrijheid en service te bieden aan degenen die in deze afschuwelijke situatie zitten. Maar dit kon echt niet. Woningcorporatie Mitros, die voor de tijdelijke huisvesting zorgt, buigt zich nu over de zaak", aldus een woordvoerster van het hotel.
Het hotel rekent op bemiddeling door Mitros en sluit niet uit dat het zwembad daarna weer opengaat. De bowlingbaan en de fitnessruimte zijn nog wel beschikbaar, net als een speciaal ingerichte kinderkamer met films en spelletjes.
In Mitland zijn tussen de 30 en 50 kamers bezet door geëvacueerde bewoners. De woningcorporatie denkt donderdag of vrijdag geheel ingerichte wisselwoningen te kunnen aanbieden aan gezinnen die mogelijk langere tijd niet terug naar huis kunnen.
Het hotel vangt sinds zondag bewoners op uit Kanaleneiland na de vondst van asbest in de wijk. Ook het Van der Valkhotel in Houten, het Mercure Hotel in Nieuwegein en hotel De Biltsche Hoek doen dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |