Wel prima eten, inderdaad niet duur en goeie sfeer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:28 schreef MaJo het volgende:
Lang niet gepost hierwas het topic eigenlijk vergeten
ik woon nu 6 jaar in Utrecht en ben nog steeds blij met mijn stadsie
Vanavond uit eten bij Bouffe op de Biltstraat, iemand ervaring mee? Kreeg een hoge waardering op Iens en is niet al te duur
Wow! Ik zie gewoon de asbak op mijn tuintafel staanquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:06 schreef HAL9000S het volgende:
Wisten jullie trouwens van het bestaan van deze set geo-oblique luchtfoto's van Utrecht? Slagboom en Peters heeft een set van heel Nederland maar Utrecht staat er op als demo. Alle pics zijn ook downloadbaar.
http://obliek.slagboomenpeeters.com/index.php?appcode=utrecht
Nope.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:28 schreef MaJo het volgende:
Lang niet gepost hierwas het topic eigenlijk vergeten
ik woon nu 6 jaar in Utrecht en ben nog steeds blij met mijn stadsie
Vanavond uit eten bij Bouffe op de Biltstraat, iemand ervaring mee? Kreeg een hoge waardering op Iens en is niet al te duur
Hoe groot is jouw asbak wel niet, ik kon met moeite zien dat de auto die op mijn parkeerplek staat een Opel Corsa was i.p.v. een Lexus CT200hquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wow! Ik zie gewoon de asbak op mijn tuintafel staan
Dan doe je dat toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:51 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
*zuchten doet* Ik wil ook in Utrecht wonen
Mwah..... witte tuintafel, zwarte asbak. Het is ook dat ik wéét dat het mijn asbak ís anders zou je denken dat er een vlek in een tafel zitquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw asbak wel niet, ik kon met moeite zien dat de auto die op mijn parkeerplek staat een Opel Corsa was i.p.v. een Lexus CT200h
Nieuwe platen bij Plato. Verder bij tweedehands zaakjes in Berlijn of online. In Utrecht heb je niet echt goede tweedehands platenzaken helaasquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nope.
Waar haal jij je lp's trouwens?
Ik vond het een erg leuk restaurant, met z'n tweeën waren we voor 3 gangen minder dan 100 euro kwijt! Eten was goed, bediening heel vriendelijk, absoluut een aanraderquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:02 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Wel prima eten, inderdaad niet duur en goeie sfeer.
Ik ken dat gevoel wel jaquote:Voor mij is het inmiddels ook alweer 6 jaar geleden dat ik m'n eerste kamer van 12m2in Utrecht kreeg. Toen ging ik in juli alvast wat spullen verhuizen in afwachting van de UIT eind augustus. Denk nog wel met weemoed terug aan de eerste studentenjaren(ook omdat ik nu als een van de eerste werk en veel vrienden nog bezig zijn met studie)
Waar zit je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:01 schreef The6thgate het volgende:
Waarom komt hier bruin water uit de kraan?
Woon je in Kanaleneiland?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:01 schreef The6thgate het volgende:
Had ik tijdje geleden ook. Ze zijn langzaam heel Utrecht aan het schoonmaken geloof ik. Valt ff de druk weg, en daarna heb je even bruin water. Niet schadelijk, gaat snel weer over.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:01 schreef The6thgate het volgende:
Dat was mijn reactie ook toen het me overkwamquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef Specularium het volgende:
Daar zouden ze in feite wel een informatiefoldertje voor kunnen verspreiden.
Idd, spoelde net even m'n mond en toen ik overeind kwam zag ik het ineensquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef Specularium het volgende:
Daar zouden ze in feite wel een informatiefoldertje voor kunnen verspreiden.
Integreert dus prima met Hoog Catharijne.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:18 schreef Nielsch het volgende:
Van ver af lijken die platen grauw, donker en lelijk.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:28 schreef zatoichi het volgende:
Die bollen zijn natuurlijk allemaal LED's
Ik hoop wel elke dag een ander kleurtje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:28 schreef zatoichi het volgende:
Die bollen zijn natuurlijk allemaal LED's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |