abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 juli 2012 @ 14:49:53 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_114154641
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 14:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Vooralsnog zie ik daar helemaal niets gebeuren. Na het afronden van de Rabotorens is het daar angstig stil geworden.
Ik meen dat ik zelfs borden heb gezien dat de Croeselaan afgesloten ging worden (wellicht was dat voor tijdelijke werkzaamheden, maar toch), ik denk wel dat het gaat gebeuren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 15:01:10 #77
141482 Q.
JurassiQ
pi_114155154
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 14:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik meen dat ik zelfs borden heb gezien dat de Croeselaan afgesloten ging worden (wellicht was dat voor tijdelijke werkzaamheden, maar toch), ik denk wel dat het gaat gebeuren.
Als het gaat gebeuren duurt het nog wel 3 a 4 jaar.
For great justice!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 15:01:31 #78
141482 Q.
JurassiQ
pi_114155174
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 14:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

4 per dag als het goed is, dus zou met een dag of 6 gedaan moeten zijn. Gaat snel. Tenzij er natuurlijk teveel wind staat, zoals gisteren.
Aan de achterkant komen ze ook hè? Ze verwachten een week of 3 bezig te zijn.
For great justice!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 15:34:41 #79
141482 Q.
JurassiQ
pi_114156551
For great justice!
pi_114158575
Het gaat toch wel hard met al die verbouwingen, op zich wel tof om te zien :) Fietste dinsdag rond 23.u15 nog langs de jaarbeurs en het verbaasde me dat ze toen nog met sloopwerkzaamheden bezig waren. Wist niet dat dat op dat tijdstip nog was toegestaan.
Ben ook wel heel benieuwd hoe die stationshal wordt, dat golvende dak ziet er wel vet uit denk ik.
Too much is never enough!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 16:35:43 #81
141482 Q.
JurassiQ
pi_114159100
For great justice!
pi_114159758
Die hal wordt echt huge! Vliegveld terminal proporties welhaast. Vooral het hoger gelegen restaurant / bar gedeelte lijkt me relaxed.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:14:38 #83
141482 Q.
JurassiQ
pi_114160994
For great justice!
pi_114167254
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:04 schreef Nielsch het volgende:
Door de bouw van 't Hart van Hoograven en de eensgezinswoning ten noorden daarvan is het een heel stuk opgeknapt.

Er zit nog één zo'n blokje oude flats waar heel veel schotels hangen (zuidoosten van Oud-Hoograven, naast 't Hart) en daar hangt dan ook een hoop Marokkaanse hangjeugd rond. Aan de andere kant van 't Goylaan (tegenover Hart van Hoograven) zijn ze nu 90 sociale huurwoningen in appartementvorm aan het bouwen. Het gaat er heel mooi uitzien maar ben toch benieuwd wat er inkomt. Hoop toch ook echt een beetje blank en niet alleen maar schotelvolk.

In het noordoosten van Oud-Hoograven - tegen de Bokkenbuurt aan - staan ook allemaal oude koopflatjes en daar woont over het algemeen erg goed volk (starters, eenverdieners).

Het noordwesten van Oud-Hoograven is gewoon prima; staan ook jaren '30 eensgezinswoningen van 300K+

Het zuidwesten van Oud-Hoograven is ook prima, beetje hetzelfde als noordwesten alleen wat volkser.

Kan niet echt iets zeggen over het gebied ten zuiden van 't Goylaan (Nieuw-Hoograven).
Ok dan zit ik goed. Ik zit net tegen de Bokkenbuurt aan. Heb zojuist ja gezegd op het huurcontract en kan er per 15 augustus gaan wonen. Ik woon nu twee jaar op Zuilen en ik zal de Amsterdamsestraatweg met de mooie winkeltjes wel gaan missen.

Hoe zit het met de winkels in Hoograven. Natuurlijk is er een Appie en een Lidl maar zijn ook tokootjes en groenteboertjes waar ik el cheapo aan mn food kan komen?
pi_114170867
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:37 schreef badkuipje het volgende:

[..]

Ok dan zit ik goed. Ik zit net tegen de Bokkenbuurt aan. Heb zojuist ja gezegd op het huurcontract en kan er per 15 augustus gaan wonen. Ik woon nu twee jaar op Zuilen en ik zal de Amsterdamsestraatweg met de mooie winkeltjes wel gaan missen.

Hoe zit het met de winkels in Hoograven. Natuurlijk is er een Appie en een Lidl maar zijn ook tokootjes en groenteboertjes waar ik el cheapo aan mn food kan komen?
vast wel, smaragdplein. anders wel op het goylaan.
pi_114171062
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:37 schreef badkuipje het volgende:

[..]

Ok dan zit ik goed. Ik zit net tegen de Bokkenbuurt aan. Heb zojuist ja gezegd op het huurcontract en kan er per 15 augustus gaan wonen. Ik woon nu twee jaar op Zuilen en ik zal de Amsterdamsestraatweg met de mooie winkeltjes wel gaan missen.

Hoe zit het met de winkels in Hoograven. Natuurlijk is er een Appie en een Lidl maar zijn ook tokootjes en groenteboertjes waar ik el cheapo aan mn food kan komen?
Qua normale winkels kun je op 't Smaragdplein bijna alles vinden wat je nodig hebt: Plus, Lidl, Blokker, Big Bazar, Rabobank, apotheek, Bart Smit, Read Shop, bibliotheek, Gall & Gall, Kruidvat, sigarettenboer, dierenwinkel, bakkerij, keurslager, kapper, fietswinkel en zelfs een vishengelwinkel.

Op het Smaragdplein zit ook nog Bakkerij Kismet. Goede toko voor kebab en shoarma, zoet (baklava en aanverwanten), allerlei soorten brood en hartig (olijven, feta) en dergelijke.

Op 't Goylaan zit Supermarkt Hoograven. Een Turkse supermarkt met groente en fruit. Weet niet of het goedkoper is dan de naastgelegen AH om eerlijk te zijn. Er zit ook nog een halalslager waar mijn vrouw wel eens grote hoeveelheden lamsvlees haalt voor bepaalde gerechten.

Verder zit op 't Goylaan een Albert Heijn, Etos, kapper en een bloemenwinkel.

Op de W.A. Vultostraat (ten hoogte van de Rijnhuizenlaan) zit een goede Chinees (Wan Soen) en nog een Turkse bakkerij. Iets noordelijker op de W.A. Vultostraat (ten hoogte van de Oranje Nassaulaan) zit ook nog een rotizaak, al vind ik die niet erg goed moet ik zeggen.

Voorts zijn er nog vier snackbars te vinden in Oud-Hoograven.

[ Bericht 9% gewijzigd door Nielsch op 13-07-2012 21:11:41 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_114171159
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:04 schreef Nielsch het volgende:

Op 't Goylaan zit Supermarkt Hoograven. Een Turkse supermarkt met groente en fruit. Weet niet of het goedkoper is dan de naastgelegen AH om eerlijk te zijn.
Die Turk. _O_

Voor hun olijven rij ik gewoon om :9.
Uiteindelijk haal ik vaak al mijn groenten en fruit daar. Lekkerder en echt spotgoedkoop.
pi_114171361
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 13:58 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

De Marketier O+

Dat is jaren voor mij en wat vrienden de vaste stek geweest om af te spreken. 24/7 open. Meest foute volk zat daa 's nachts. Geweldige tent, geweldige eigenaar en geweldig personeel.

Mis het wel :(
De Marketier!! O+ Verschrikkelijk dat die weg is!! :'(
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_114171796
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 13:58 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

De Marketier O+

Dat is jaren voor mij en wat vrienden de vaste stek geweest om af te spreken. 24/7 open. Meest foute volk zat daa 's nachts. Geweldige tent, geweldige eigenaar en geweldig personeel.

Mis het wel :(
Ik bedoelde eigenlijk Catharijnehof

http://www.hetutrechtsarc(...)ten/2010-2020/803101

Waar zat De Marketier dan?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_114172114
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk Catharijnehof

http://www.hetutrechtsarc(...)ten/2010-2020/803101

Waar zat De Marketier dan?
Als je bij het Beatrix theater de roltrappen naar centraal op ging gelijk links.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_114172501
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:26 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Als je bij het Beatrix theater de roltrappen naar centraal op ging gelijk links.
Maar dat is dan toch hetzelfde als De Catharijnehof?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_114172569
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Maar dat is dan toch hetzelfde als De Catharijnehof?
Ik ken het alleen maar als de Marketier.. Misschien heette het eerst anders ofzo?
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_114179033
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:35 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Ik ken het alleen maar als de Marketier.. Misschien heette het eerst anders ofzo?
Deze bedoel je toch?

http://www.hetutrechtsarc(...)ten/2000-2010/804850
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_114188421
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk Catharijnehof

http://www.hetutrechtsarc(...)ten/2010-2020/803101

Waar zat De Marketier dan?
Dat is een en hetzelfde ;)

Het heette De Marketier voordat het een half jaar (of langer?) dicht was i.v.m. drugs e.d. Daarna is die toko doorgegaan onder de naam Catherijnehof.
pi_114193789
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 11:05 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Dat is een en hetzelfde ;)

Het heette De Marketier voordat het een half jaar (of langer?) dicht was i.v.m. drugs e.d. Daarna is die toko doorgegaan onder de naam Catherijnehof.
Aah op die manier! Is me nooit opgevallen dat ze toen anders zijn gaan heette :')
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_114195346
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:22 schreef mangler_fcu het volgende:

[..]

Aah op die manier! Is me nooit opgevallen dat ze toen anders zijn gaan heette :')
Er was ook echt he-le-maal niemand die het bij de nieuwe naam noemde... ;)
pi_114199933
Voor mij was het gewoon een naamloze kroeg.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 14 juli 2012 @ 19:14:55 #98
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_114203055
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 14:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik meen dat ik zelfs borden heb gezien dat de Croeselaan afgesloten ging worden (wellicht was dat voor tijdelijke werkzaamheden, maar toch), ik denk wel dat het gaat gebeuren.
Ik woonde tot voor kort in dichterswijk dus heb het wel gevolgd allemaal. De Croeselaan wordt uiteindelijk opgesplitst, de bussen gaan allemaal over de busbaan langs het spoor.
De weg langs de jaarbeurs blijft echter ook een aanrij route voor de bussen dus echt een open plein wordt het ook niet helemaal, maar wel veel minder auto's aan die kant.

Op het moment wordt er al gewerkt aan de Verlengde van Zijstweg die dan de bussen naar het nieuwe busstation moet voeren. Daar is ook al wat gesloopt aan het oude PTT gebouw ook. Dus het ligt zeker niet stil.
pi_114229065
Nice, er is een Broodnodig geopend op de Oosterkade.

Zit in het tweede pand van rechts.

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_114229158
Gisteravond inderdaad flink getankt in Kafé België en daarna schaamteloos door naar De Dikke Dries. Blijft toch de enige plek waar ze het Tietenlied, Bridge Over Troubled Water, Het Feest Kan Beginnen en Paint It Black in een blok kunnen spelen.

*O* ^O^ w/ :Y :s) :+
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')