Fixed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef .Masturbatron. het volgende:
laat maar, ik neem aan: we sluiten waar we zin in hebben bagger =P
Ik ga je alleen mijn criteria geven. Ik kan niet voor de rest spreken, hoewel we altijd wel op één lijn liggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef .Masturbatron. het volgende:
aha en wat zijn precies jullie criteria voor het sluiten van topics? die huisregels zijn maar ruwe richtlijnen =P
laat maar, ik neem aan: we sluiten waar we zin in hebben =P
aha goeie infoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ga je alleen mijn criteria geven. Ik kan niet voor de rest spreken, hoewel we altijd wel op één lijn liggen.
• Eerst de TT. Wat staat er precies, wat wordt ermee bedoeld?
• Topic gaat open. Is het enigzins vermakelijk, is er moeite in gestoken? Is het echt 'ONZ' of is het gewoon voor ONZ zelfs onzin. En nee een lap tekst is gewoon niet voldoende. Ook niet met een plaatje erbij. Ik heb dan gewoon ook meteen door waneer een topic volgestampt is met plaatjes, met de hoop van de TS dat we het beschouwen als een topic waar werk in zit. 'Kijk eens wat een moeite ik in mijn OP stop.'
• Wat wilt de TS met zijn topic bereiken? Postopkrikken, attentionwhoren, trollen, zuigen, azijnpissen, SC'en bijvoorbeeld. Wilt TS vooral zichzelf of ook anderen vermaken, wilt TS oproepen tot creativiteit of meer een topic maken waar 'ie vooral zelf in bezig is, etc.
• Belangrijkste vind ik nog wel deze: hoe gaat de rest van de users hierop reageren. Ik kan best goed op gevoel inschatten wanneer er een shitstorm op afkomt vanwege welke reden dan ook, willen we niet, en dat topic is dus bij voorbaat al kansloos. Weg ermee.
• Bij net geregistreerde users, wat dus ook makkelijk kloons kunnen zijn, plaats ik het topic gewoon al meteen in een tabblad om in de gaten te houden, en scan ik zijn PoHi en Notes. (If any.)
• Notoire baggeraars springen sowieso al snel in het oog. Die hebben dan ook dikwijls pech. Ook al is een topic redelijk. Meestal komen vooral daar toch geen beste reacties op af. Eigen schuld. Dat is hun eigen verworven status. Maar meestal genieten ze toch wel stiekem van de aandacht.
• Mijn humeur
Hier ben ik het mee eens, en deze vraag heb ik ook. Iemand?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:48 schreef Scuidward het volgende:
Verzin een leuk onderschrift #26 Zomerse Taferelen.
Loopt een beetje dood nu we centraal zijn omdat niemand het meer opvaltdit is blijvend?
Nee is niet blijvend. Ik heb het voor mijn eigen orde even centraal gezet, en ben vergeten om het terug te zetten. Ik zal hem terugplaatsen naar normaal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, en deze vraag heb ik ook. Iemand?
Nee, ik heb je ervoor genote.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind Oerbeer een goede moderator, zoiets mag toch ook in FB?
Hoeft niet meer. Hij is al naar CUL.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef tong80 het volgende:
Kan deze naar onzin ? En worden geopend ?
Culinaire recensies horeca Zaltbommel
Kan er nu niet in posten.
Ik kan er nu nog niet in posten, en ik kan er niet in modden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:18 schreef tong80 het volgende:
Kan deze naar onzin ? En worden geopend ?
Culinaire recensies horeca Zaltbommel
Kan er nu niet in posten.
Idem.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik kan er nu nog niet in posten, en ik kan er niet in modden.
Bedankt collega.quote:
Achja, daar zijn we toch collega's voor?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bedankt collega.
* smegmanus virtueel biertje geeft.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bedankt collega.
* smegmanus virtueel biertje geeft.
Fo real brah?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:10 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Achja, daar zijn we toch collega's voor?
* plopkweker smakelijk opentrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |