hebg een knikersquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bent echt niet lekker bij je knikker hè
Ik ook, vooral in TdF.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:43 schreef Fopje het volgende:
Capuchon_Jongen...Ik word er gewoon een beetje verdrietig van.
Ik ookquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:43 schreef Fopje het volgende:
Capuchon_Jongen...Ik word er gewoon een beetje verdrietig van.
Lompe was sowieso al ONZ. Hielp al een handje mee op z'n tijd enzo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:40 schreef Monopoly het volgende:
Hork, gefeliciteerd man! Ik had toch gelijk wat ik je van de week zei.
Ik zou zo'n tarotmannetje moeten worden, beetje toekomst voorspellen en mensen geld aftroggelen
Mono is gewoon helderziend, de nieuwe Jomanda!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Lompe was sowieso al ONZ. Hielp al een handje mee op z'n tijd enzo.
Als ik hoofdpijn heb dan drink ik een fles water waar mono overheen gekotst heeft omdat hij weer eens teveel gezopen had. Daarna voel ik me direct beter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mono is gewoon helderziend, de nieuwe Jomanda!
Wunderkotze.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik hoofdpijn heb dan drink ik een fles water waar mono overheen gekotst heeft omdat hij weer eens teveel gezopen had. Daarna voel ik me direct beter.
Ik vind het altijd fijn als er dan brokjes mee komen, die bewaar ik in een potje en hoop ik te gebruiken als ik erg ziek word.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik hoofdpijn heb dan drink ik een fles water waar mono overheen gekotst heeft omdat hij weer eens teveel gezopen had. Daarna voel ik me direct beter.
Sorry mevrouwquote:
quote:
Dat ik nog geen mod ben, ongelooflijk.quote:
Ze doet niet eigenlijk niet iets waarvoor je een ban kunt geven (?), maar ik word gewoon een beetje misselijk als ik een post van haar zie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:37 schreef LompeHork het volgende:
Mwah, ik zie zo 1-2-3 niet iets heel storends, doe eens specifieker?
Bekend verhaal. En wat Lompe zegt. Meer kunnen we er niet aan doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze doet niet eigenlijk niet iets waarvoor je een ban kunt geven (?), maar ik word gewoon een beetje misselijk als ik een post van haar zie.
En iedere ochtend schopt ze alle topics omhoog.
Neequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:00 schreef Flippiee het volgende:
Hoe bekend is degene boven je op FOK! ? #2
Dit was niet de bedoeling toch?
Plastic_zakje heeft te veel gedronken en de trein ondergekotst schijntquote:Op zaterdag 21 juli 2012 06:39 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je plastic_zakje was wat aan de harige kant vandaag. Volgende keer even scheren man.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Plastic_zakje heeft te veel gedronken en de trein ondergekotst schijnt
Van dat drinken kan ik het bevestigen dat tweede niet
had al een DM gestuurd naar lompehork, iets over een topic verwijderen.quote:
Ik kom even melden dat ik mijn woord zal houden. Als jij mod wordt, drink ik een donald duckje+jenever slushi of hoe die dingen hetenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
had al een DM gestuurd naar lompehork, iets over een topic verwijderen.
Toch bedankt
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kom even melden dat ik mijn woord zal houden. Als jij mod wordt, drink ik een donald duckje+jenever slushi of hoe die dingen heten
Hier zou ik even op terug komen. ONZ = Bagger. Eigenlijk is heel dat gedeelte bagger. dus waarom mag men dan geen random dingen worden geopend?quote:Kan iemand mij dan uitleggen wat dan wel en niet mag? Dan moet er toch niet bespaart worder met topics. Of begrijp ik het woord ''onzin'' verkeerd?
Huisregel(s) Onzin voor je leven!quote:Op maandag 23 juli 2012 14:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier zou ik even op terug komen. ONZ = Bagger. Eigenlijk is heel dat gedeelte bagger. dus waarom mag men dan geen random dingen worden geopend?
Maar bagger is toch onzin?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huisregel(s) Onzin voor je leven!
Lees regel 2.
Verdorie ik wilde net een voorbeeld posten, maar goed dit dekt de lading wel ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee. Dit is bagger: ik ben gek.
Dit is ONZ: Wat nou als Hela..
Jawel. Tevens als het aan jou ligt open je 100 van dit soort topics op een dag, daarom sta je onder toezicht van de mod's. Als je een fatsoenlijk topic maakt, dus met meer tekst dan plaatjes, het liefst uitgebreid en geen uitlok gedrag/topic, kan je topic langer open blijven dan normaal.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verdorie ik wilde net een voorbeeld posten, maar goed dit dekt de lading wel ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Helaas peanutbutter, soms ben ik een heel naar mannetje.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verdorie ik wilde net een voorbeeld posten, maar goed dit dekt de lading wel ja.
Que?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
waarom is mijn topic gesloten? geeneens laatste post.
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:04 schreef LompeHork het volgende:
Ik gun TS pizza in een blender met wat opgeklopte room van grootmoeders koe.
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja verdorie wil ik die jongen iets gunnen!!!
Had ik al weg-geedit toch? OP kwam van het vorige deel af.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Cameltoes enzo. Wel lekkere cameltoes maar dan nog.
Dat zag ik later pas, maar dat heb ik alweer gefixt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:12 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Had ik al weg-geedit toch? OP kwam van het vorige deel af.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat zag ik later pas, maar dat heb ik alweer gefixt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
KLIK
Nog geen eens 10 dagen een account en nu al 50 topics, waarvan héél weinig met potentie. Ik zeg kneden nu ze nog vers zijn
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:04 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
my choice is clear!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit onthoud ik juffie! DIT onthoud ik! Hoor je me!? Hoor je me?quote:
Je eigen domme schuld.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit onthoud ik juffie! DIT onthoud ik! Hoor je me!? Hoor je me?
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:48 schreef BBQSausage het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/380827
Zegt genoeg denk ik.
Huilen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Paul loop nou niet zo te miernneuken manquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat kom jij doen jonge! Volgen wietparkiet, Flippiee en jij elkaar ofzo hee lollerzzquote:
Flippiee wat spreek je lekker ruig tegen mijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
Alsof jij, Paul, bepaalt of er een SC komt of niet, dat doen alleen de modjes en nou opflikkeren met je gejank.
Ik moest een beetje kotsen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Flippiee wat spreek je lekker ruig tegen mij
hihi nouja tot vannacht in BenH nachtbagger, altijd gezellig hequote:
's Nachts slaap ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:47 schreef Paul het volgende:
[..]
hihi nouja tot vannacht in BenH nachtbagger, altijd gezellig he
De mods zijn gewoon te lui om een sluitpost te zetten.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:10 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ben ik mod geworden ofzo?![]()
![]()
![]()
Google 241543903
Jamaar uhm, even uitproberen hoor... slotjequote:Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De mods zijn gewoon te lui om een sluitpost te zetten.
Misschien moet je dan eens wat aan je postgedrag doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:49 schreef Paul het volgende:
Mensen pesten mij vaak in de nachtbagger slowchat en/of ze negeren me
Ja dit, P_z weet hoe dat rolt.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De mods zijn gewoon te lui om een sluitpost te zetten.
Doe eens een voorbeeld dan.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:49 schreef Paul het volgende:
Mensen pesten mij vaak in de nachtbagger slowchat en/of ze negeren me
Jij kan mij postings niet lezen, want ja er zijn ook zelfs mensen die mij blokkerenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens wat aan je postgedrag doen.![]()
Nou dan zeg ik bijv hoi, en dan zegt niemand wat, of ik zeg van nou ik ga weer slapen hoor. En dan zegt niemand wat terugquote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dit, P_z weet hoe dat rolt.
[..]
Doe eens een voorbeeld dan.
Terecht. Goed bezig allemaal.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij kan mij postings niet lezen, want ja er zijn ook zelfs mensen die mij blokkeren
Zucht...
Ah zo, ja, ik kan mensen niet dwingen om je antwoord te geven.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou dan zeg ik bijv hoi, en dan zegt niemand wat, of ik zeg van nou ik ga weer slapen hoor. En dan zegt niemand wat terug
Misschien moet je eens stoppen met dat eindeloze"HOI FANS!!!!quote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou dan zeg ik bijv hoi, en dan zegt niemand wat, of ik zeg van nou ik ga weer slapen hoor. En dan zegt niemand wat terug
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien moet je eens stoppen met dat eindeloze"HOI FANS!!!!:D;pSPPA" van je.
QFT.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:58 schreef Paul het volgende:
[..]Ja maar daar ben ik beroemd mee geworden
Goed nieuws.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik durf geen topic meer te openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |