Ja, heb je het ooit zo zout gegeten!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:12 schreef trui het volgende:
eh... ik heb niet 't gevoel dat dit mij verder helpt nee.maar ik laat 't op me inwerken, wie weet.
Okéquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, dat is aan jou om achter te komen, hè.
Nee, behalve misschien misdadig lekker.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:47 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Okéheeft vast met misdaad te maken...eerst nog maar even een bakkie koffie...
Die kannibalen kan ik dus niet plaatsen.quote:
ze smaken breng ik in verband met kannibalisme (en eventueel botten die kraken).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Die kannibalen kan ik dus niet plaatsen.
Okee, maar wel ontzettend ver gezocht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:18 schreef OeJ het volgende:
[..]
ze smaken breng ik in verband met kannibalisme (en eventueel botten die kraken).
Bij een cryptogram kun je dat gegeven wel gebruiken, vind ik.
Kan, ik vond van niet, maar bedenk jij er dan 1.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Okee, maar wel ontzettend ver gezocht.
Het is ook niet voor niks cryptisch (denken).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Okee, maar wel ontzettend ver gezocht.
Jouw associaties zijn duidelijk niet de mijne.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:23 schreef OeJ het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niks cryptisch (denken).
Dat is duidelijk niet ieders associatie. Ik weet dat ik weinig recht van spreken heb, doordat ik zelf weinig tot niets verzin, maar af en toe denk ik wel eensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:18 schreef OeJ het volgende:
ze smaken breng ik in verband met kannibalisme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |