Nee, je moet associatief denken; waar predikt een dominee?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:34 schreef trui het volgende:
is het iets met 'patroon'? bijvoorbeeld gebedspatroon? (maar bestaat dat?)
of 'gezagspatroon'.
tsja, ze hebben ook geen 13 letters. ik bedoel meer of die woorden erin zitten.\quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kerk en kansel beginnen toch niet met een G, slimpie
haha ja dat had ik ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:31 schreef Mark het volgende:
In een Godshuis of in een gemeenschap, maar ik word al bang als ik zie dat ik weer associatief moet gaan denken....
Je hoeft niet bang te zijn dat ik ranzige dingen ga verzinnen (als je dat bedoelt)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:31 schreef Mark het volgende:
In een Godshuis of in een gemeenschap, maar ik word al bang als ik zie dat ik weer associatief moet gaan denken....
Nee, ik was bang voor associatief denken dat alleen de vraagsteller begrijpt. Maar deze viel meequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn dat ik ranzige dingen ga verzinnen (als je dat bedoelt)
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, ik was bang voor associatief denken dat alleen de vraagsteller begrijpt. Maar deze viel mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:16 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]In de Denksport puzzelboekjes staat toch altijd uitleg over hoe Crypto's in elkaar zitten, met steeds voorbeelden erbij? Over allerlei variaties die je kan verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaan we eens even over nadenkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:35 schreef trui het volgende:
misschien helpt het (maar misschien ook niet) als ik zeg dat prijzig niet per se duur betekent in dezen?
of dat het een wat ouderwets hoofddeksel betreft?
of... dat de eerste letter een B is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |