was deze nou al geraden?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:44 schreef VRIDZ het volgende:
Ik bedenk er nu net eentje, al weet ik niet zeker of het wel helemaal klopt :$
Vlaanderen komt niet boven drijven (7)
tja, landrot is een letter teveel. kan niks anders bedenken, Truiquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:21 schreef trui het volgende:
zoja, dan een nieuwe:
geen watervogel? da's niet zo gezond! (6)
Ongans?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:21 schreef trui het volgende:
zoja, dan een nieuwe:
geen watervogel? da's niet zo gezond! (6)
O, ik had net een nieuwe opgezocht en zou zeggen, Oei voelt zich niet geroepen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:56 schreef VRIDZ het volgende:
Sleutelen aan servies? Vreemd, voor je het weet zit je in de put (8)
Klopt, had even geen zin om er een te bedenken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:31 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
O, ik had net een nieuwe opgezocht en zou zeggen, Oei voelt zich niet geroepen?
Maar er was inmiddels dus al een nieuwe.![]()
Heb nog geen idee hoor...
Ik dacht aan iets met bord, en toen krijtbord, maar slaat nergens op. Het is lastig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:49 schreef RadioSlut het volgende:
Moet ik het in 1 keer raden?
(nee vridzl ik zet geen mes op je keel als dat zo is)
Ja, ik ook. Iets met bord althans.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:51 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets met bord, en toen krijtbord, maar slaat nergens op. Het is lastig.
Ja, idd, maar wat moet ervoor...*denk denk*quote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:51 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Iets met bord althans.
Nee, dat gaat niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:52 schreef RadioSlut het volgende:
Het eerste wat overigens in me opkwam was ganzenbord, maar dat gaat niet.
Bij mij kwam bordspel ook even langs, maar dat sleutelen krijg ik er nog niet inquote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:52 schreef RadioSlut het volgende:
Het eerste wat overigens in me opkwam was ganzenbord, maar dat gaat niet.
Iets met grond kan ook nog (in de put / aan de grond), maar dan kom ik niet verder dan komgrond en kan ik nog steeds niets met dat sleutelenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:51 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Iets met bord althans.
Goed geraden!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:12 schreef r_one het volgende:
Mogen leenwoorden ook? Ik dacht aan 'keyboard' (maar wat dat met 'in de put zitten' te maken heeft?)
Mooie!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:56 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Goed geraden!Maar hoezo leenwoord? Is het de bedoeling dat er alleen Nederlandstalige woorden gebruikt worden dan?
Met Vreemd doel ik dus op andere/vreemde taal, wat wel vaker wordt toegepast bij crypto's. Met 'in de put' doelde ik op input, wat je dus geeft via je keyboard
Vergezocht, ik weet![]()
Ik heb btw een idee voor een ander woord, maar moet nog een cryptische omschrijving erbij bedenken..
@ Mark; toffe avatar, Eek! the Cat FTW
Die was dus inderdaad voor jou duidelijker dan voor de restquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:56 schreef VRIDZ het volgende:
Met 'in de put' doelde ik op input, wat je dus geeft via je keyboard
Vergezocht, ik weet![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:56 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Goed geraden!Maar hoezo leenwoord? Is het de bedoeling dat er alleen Nederlandstalige woorden gebruikt worden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |