Onderschat Oop niet hèquote:Op zondag 8 juli 2012 12:33 schreef pullup het volgende:
Ach hij is volmaakt ongevaarlijk lijkt me, zelfs met dat gepruttel over mannetjes die het wel even voor hem zullen opknappen, want hij komt toch nooit de deur uit.
Heb ik net gemist zat tour de jour te kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 00:33 schreef Margo37 het volgende:
Dit beeld bevalt opa wel, hoe een zeug gepakt wordt met een pijp bekkie
[ afbeelding ]
Eeuwig zonde dus.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb ik net gemist zat tour de jour te kijken
ja wel Opaatje heeft een nieuwe stoelquote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een merkwaardig ongebruikelijke drukte hier ineens weer, er is toch niets met Oop?
mzzzz nu niemand thuis van de mods ????quote:Op zondag 8 juli 2012 00:33 schreef Margo37 het volgende:
Dit beeld bevalt opa wel, hoe een zeug gepakt wordt met een pijp bekkie
[ afbeelding ]
hey kerelquote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een merkwaardig ongebruikelijke drukte hier ineens weer, er is toch niets met Oop?
Omdat dit rechtstreeks commentaar is misschien??quote:Op zondag 8 juli 2012 16:26 schreef Houtvester het volgende:
[..]
mzzzz nu niemand thuis van de mods ????
raar dat de ene wel alles kan plaatsen en een ander juist weer niet .met 2 maten meten noemen ze dat geloof ik .
Ik heb in het verleden een soortelijke post gedaan en werdt verwijderd ,hoe zit dat eigelijk ???
??????/
Ahaquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:26 schreef Houtvester het volgende:
[..]
mzzzz nu niemand thuis van de mods ????
raar dat de ene wel alles kan plaatsen en een ander juist weer niet .met 2 maten meten noemen ze dat geloof ik .
Ik heb in het verleden een soortelijke post gedaan en werdt verwijderd ,hoe zit dat eigelijk ???
??????/
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:23 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
Ach zit er weer eentje hier hardop te janken, ween ween en neem je hamertje maar mee......
![]()
![]()
![]()
Hij wel en ikke niet het is niet eerlijk...........
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef Houtvester het volgende:
Oop zijn nieuwe stoel is gearriveerd het is een mooie rooie geworden..
[ afbeelding ]
Ik moest ook lachenquote:
Een kinderstoel van 12,00 euro, met een twijfelachtige achtergrond.quote:
nee pbtje ..nadat ik het had geplaatst zij opaatje dat ik hopjes na prate zou niet weten hoe, ik heb een ban bij oop dus kan de chat niet zien ,,quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen
Maar naar gebleken is werd het grapje eerder al door Oop zelf gemaakt
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef Houtvester het volgende:
Oop zijn nieuwe stoel is gearriveerd het is een mooie rooie geworden..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |