Nee, Oop neemt zijn rol als stream-broadcaster erg serieus. Alle maaltijden worden voor het oog van de cam genuttigdquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
Dat deze man niet dichtgroeit is mij een raadsel. Hij komt amper van zijn plek en zijn eten wordt hem gebracht. Eten deze mensen nooit gewoon aan tafel?
Dat zijn dan best goede pillenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop heeft inderdaad problemen met zijn hart, maar daar heeft hij pillen voor.
Die stream kan ook niet echt goed voor zijn hart zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, Oop neemt zijn rol als stream-broadcaster erg serieus. Alle maaltijden worden voor het oog van de cam genuttigd
Oop slikt 26 verschillende pillen per dag.quote:
Nu zit je de boel een beetje in de maling te nemenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop slikt 26 verschillende pillen per dag.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu zit je de boel een beetje in de maling te nemen
ik zou als arts zo ongeveer weigeren hem ook maar 1 pil voor te schrijven als hij zijn leefgewoontes niet veranderdequote:
Hij heeft ook zgn suiker, maar zuipt gemiddeld 3 kratten bier in de week leeg, tig flessen Cola Zero ( barst van de aspatraam), eet chips en zoute drop. Zeg het maar.quote:
Dus dat. Hij heeft ook pillen voor zijn lever. Tel uit je winst.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef pullup het volgende:
ik zou als arts zo ongeveer weigeren hem ook maar 1 pil voor te schrijven als hij zijn leefgewoontes niet veranderde
Het ligt aan de vorm van het zoutjequote:
quote:
Ik vermoed dat het de goedkoopste vorm van snacken uit een zakje isquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanavond was het trouwens Cheese & Onions.
Ik vermoed dat Oop momenteel wordt gesponsord door Pirato
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |