quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef pullup het volgende:
Zwaaijosti's hebben we altijd zat gehad helaas.
Opa is vandaag lekker vroeg aan het bier begonnen blijkbaar .
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:13 schreef pullup het volgende:
Kipdingen, sperziebonen en aardappels schijnt het te zijn.
Om Pb maar even voor te zijn![]()
is dit vandaag of was dit gisteren ja je weet het niet ziet er bijna altijd hetzelfde uit die prut.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Met enige tegenzin voldoet opa aan mijn verzoek en toont de toch wat tegenvallende brij.
Dat heb ik gelukkig gemist maar ik kan het wel raden vrees ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop scandeert luidkeels de naam van zijn favoriete politicus
[ afbeelding ]
Jeps je vrees is gegrond heelaas ,er zijn mensen die leren het nooitquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig gemist maar ik kan het wel raden vrees ik.
Het is een soort gegeven dat hoe minder mensen buiten komen, hoe meer last ze van de buitenwereld schijnen te hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:37 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Jeps je vrees is gegrond heelaas ,er zijn mensen die leren het nooit
Van Haersma Buma! Van Haersma Buma!quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Van Haersma Buma! Van Haersma Buma!
Ik verklap het niet, er moet wat spanning voor de streamers overblijvenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Hoor ik hem nou Emile Emile Emile Emile Emile roepenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop scandeert luidkeels de naam van zijn favoriete politicus
[ afbeelding ]
Oop heeft inderdaad problemen met zijn hart, maar daar heeft hij pillen voor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef pullup het volgende:
Ik heb me er hier al eerder over verbaasd maar hoop toch echt dat opa geen hart patientje is met deze eetgewoontes
Of het is de making of..quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef pullup het volgende:
Ik heb me er hier al eerder over verbaasd maar hoop toch echt dat opa geen hart patientje is met deze eetgewoontes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |