quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:41 schreef James1988 het volgende:
Tim de zomercliffIk blijf het hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Ik vind het echt heel, heel, heel erg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:41 schreef Frey het volgende:
Ik vind dit echt geen slechte zomercliff hoor.
Precies, en dat is nu juist iets wat zo'n zomerstop wél moet meegeven. Zo'n klotegevoel van 'Godver, hoe loopt dit af?'quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:43 schreef Crohnjurist het volgende:
...maar ik vind het niet erg dat het er nu ff een tijdje niet is!
Ik heb er wel zin in hoe iedereen Bing nu uit gaat kotsen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:43 schreef Crohnjurist het volgende:
Nou met deze zomercliff van Goede tijden kan ik best leven. Was spannender dan ik had verwacht, maar ik vind het niet erg dat het er nu ff een tijdje niet is!
Ik moet eerlijk zeggen dat zo'n cliffhanger, zelfs met dezelfde crew nu volgens mij ook niet meer dezelfde impact zou hebben. Iig niet op mij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Precies, en dat is nu juist iets wat zo'n zomerstop wél moet meegeven. Zo'n klotegevoel van 'Godver, hoe loopt dit af?'
In 1996 donderde Arnie met zijn stonede kop van een bootje en kon Linda hem niet vinden. Verdronken? Toen dát de zomerstop was, zat Nederland maanden in gedachten. Nowadays zou die cliff rampzalig geregisseerd worden door de crew.
ik verwacht eigenlijk dat ie er goed vanaf gaat komenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in hoe iedereen Bing nu uit gaat kotsen.
Uhm... Check nog even de aftiteling: Kennard Bos is nog de uitvoerend producent. Rohan is officieel sinds afgelopen zondag (1 juli) de uitvoerend producentquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ok, mag ik heel simpel mijn conclusie geven? Rohan Gottschalk, ik had nooit gedacht dat je uitvoerend producent zou wezen aan een zomercliff die nóg debieler was dan de zomercliff van 2010. Mijn hemel. Wat is Goede Tijden Slechte Tijden (Oh nee, tegenwoordig heet het overal GTST) vermaard tot een zielig hoopje Bing-poep.
True. Nowadays valt die cliff ook best tegen, maar het feit dat het karakters zijn die je door en door kent, dát geeft dat spannende 'oh fuck'-gevoel mee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat zo'n cliffhanger, zelfs met dezelfde crew nu volgens mij ook niet meer dezelfde impact zou hebben. Iig niet op mij.
Mwah Peet, dan haal je dat weg uit mijn bericht, dan blijft het bericht hetzelfde; Poepschrijver vervangt poepschrijver.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm... Check nog even de aftiteling: Kennard Bos is nog de uitvoerend producent. Rohan is officieel sinds afgelopen zondag (1 juli) de uitvoerend producent
Niet dat hij de boel echt zal verbeteren, maar dat terzijde
Nah, hij is niet slecht nee. Alleen niet zo superieur als die van vorig jaar natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:41 schreef Frey het volgende:
Ik vind dit echt geen slechte zomercliff hoor.
Oftewel de cliffhangert van 1998; Julian, Alexandra en Robbert die geraakt waren door de kogelregen van Joop Zwartjes.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:50 schreef Maartel het volgende:
Ik denk dat ik over het algemeen meer wakker lig van een 'er is iemand dood, maar wie dan?' cliff, dan een 'is ie dood of alleen gewond?' want daar is de kans altijd veel te groot dat het met een flauwe sisser afloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |