Hoop het nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:45 schreef CesarMilan het volgende:
Gaat Jack eruit? NEEEEEEEEE! zo'n stoere politieman!
Wat was Meta dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:22 schreef loezzzje het volgende:
Timberley. De eerste transgender van Meerdijk!
quote:
Het zijn de interessantste personages. Zelfs Ludo kan niet aan hen tippen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Trouwens, ligt het aan mij of draaide de cliffhanger gewoon wéér om de vier zelfde personages, net zoals 2 jaar geleden? Jack, Bing, Sjors en Lorena.
Niet meer nee, maar Ludo blijft wel een echte baasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het zijn de interessantste personages. Zelfs Ludo kan niet aan hen tippen.
Nee, een LG Optimus Blackquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Heb er geen problemen mee. Heb je een Galaxy? Want ik hoorde van een aantal mensen dat ie op de Galaxy niet lekker loopt. Heb zelf een iphone en daar werkt hij prima op. Kan alleen niet verder komen maar ik denk dat ik tot volgende week moet wachten ofzo.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het zijn de interessantste personages. Zelfs Ludo kan niet aan hen tippen.
Van mij mag die er best uit. Als politieman vind ik hem nou niet bepaald boeiend.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:45 schreef CesarMilan het volgende:
Gaat Jack eruit? NEEEEEEEEE! zo'n stoere politieman!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:57 schreef roos94 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral dat van Sjors. Heeft Frits als vader, Martine als moeder en dan is ze zo'n burgermuts.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
De 4 interessantste personages volgens de schrijvers![]()
Bing: Geen uitleg nodig, gewoonx infinity
Jack: Zou zijn achternaam moeten inleveren (als ie nog leeft)
Sjors: Burgermuts
Lorena: Niet echt interessant, maar ze heeft wel humor
Straks komt seizoen 6 op DVD uit en dan zien we weer de 'echte' Ludo.quote:
Hij heeft hangtieten.quote:
Dat is het al 3 seizoenen, schat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik moet zo lachen om jullie, als ik zo weer eens de postings doorlees.![]()
Het is beter dan GTST.
Ja, daarom juist. Het is een soap op zich. Ik geniet er in ieder geval van.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is het al 3 seizoenen, schat.
ik ben een mike-sopper ja..quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:44 schreef Hicham. het volgende:
[..]Zou een gtst spinoff moeten komen, 'bonje bij de Bouwhuisjes'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:44 schreef Hicham. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:01 schreef fotostarter het volgende:
[..]Volgens mij zijn er vrij weinig personages die opgevoed zijn met al hun ouders en brusjes bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rik en Job, Dennis en Noud, Wiet/Jack/Sjors, Ludo en Stefano, Ludo en Nick, Ludo en Maxime en ga zo maar door
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Lorena, Marcus en Noud vliegen vast via Zuid-Afrika weer naar Nederland. Meerdijk Airlines heeft vreemde vluchtroutesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:36 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me trouwens af wie er straks naar Zuid-Afrika gaan en waarom.
Marcus zie ik wel achter Lorena aan gaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:58 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Lorena, Marcus en Noud vliegen vast via Zuid-Afrika weer naar Nederland. Meerdijk Airlines heeft vreemde vluchtroutes
Rikkiquote:Op zondag 8 juli 2012 01:58 schreef vencodark het volgende:
Tim kan wel een zoon zijn van Anton maar echt niet van Janine. Dan moet hij ouder zijn dan Nina en dat lijkt me toch niet.
Bianca en Anton hebben nu net weer hun problemen opgelost over dat hij met Maxime was vreemdgegaan dus hoe lullig is het als nu blijkt dat Anton zo'n 18 jaar terug al een andere vrouw heeft zwanger gemaakt. Maar...wie is de moeder...?
Met deze schrijvers zie ik dat nog gebeuren ook. En als het gebeurt, dan hoop ik dat onze Erland GalbakGaljaard per direct de serie stopzet.quote:
Als je het wilt weten, ben je er zo achterquote:Op zondag 8 juli 2012 09:35 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben benieuwd wie Tim is. Wedden als we erachter komen dat dan iedereen denkt. Bleeeeh
Daarom denk ik ook niet dat Jack dood is. Hij moet er echter wel 3 maanden uit, en gaat in Amerika acteerlessen volgen. Of deze voor GTST zijn..... ik hoop hetquote:Op zondag 8 juli 2012 10:18 schreef loezzzje het volgende:
Heeft Gigi weer te maken met die flexwet? Want dan kan ze ff niet in gtst spelen en als er dan een evt. begrafenis komt dan is zij er niet, wat echt uber raar zou zijn. Dus dat zal niet het geval zijn.
Mark van Eeuwen moet er geen drie maanden uit, is-ie afgelopen seizoen nog geweest (waarna Jack terugkwam met het Ebola-virusquote:Op zondag 8 juli 2012 10:57 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als je het wilt weten, ben je er zo achter
[..]
Daarom denk ik ook niet dat Jack dood is. Hij moet er echter wel 3 maanden uit, en gaat in Amerika acteerlessen volgen. Of deze voor GTST zijn..... ik hoop het
Of dat hij gewoon opstaat en zegt: Bing, Kerel, wat maak je me nou?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:08 schreef loezzzje het volgende:
Dan knappen ze hem gedurende de zomer ff op en dan kan hij alsnog het vliegtuig naar Australie nemen
Als je dat spel uitgespeeld hebt is dan bekend wie Tim is? Anders moet ik het ook ff proberen te hacken
...om Bing vervolgens koelbloedig in de boeien te slaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of dat hij gewoon opstaat en zegt: Bing, Kerel, wat maak je me nou?
Dan zullen ze straks in Zuid-Afrika wel weer een ander virus oplopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mark van Eeuwen moet er geen drie maanden uit, is-ie afgelopen seizoen nog geweest (waarna Jack terugkwam met het Ebola-virus)
HIV? Dat heeft Anita al gehad.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan zullen ze straks in Zuid-Afrika wel weer een ander virus oplopen.
Oh, daar zat ik laatst nog filmpjes van te kijken, ik vond haar zooo leukquote:Op zondag 8 juli 2012 14:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
HIV? Dat heeft Anita al gehad.
inb4 Wie is Anita?
Die aflevering waarin ze stierfquote:Op zondag 8 juli 2012 14:47 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Oh, daar zat ik laatst nog filmpjes van te kijken, ik vond haar zooo leuk
Thanks voor de filmpjes! Doet me goed om weer eens te zien hoe Ludo altijd was. Jammer dat de schrijvers hem zo'n pussy laten spelen tegenwoordig.quote:
Juist.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:40 schreef alors het volgende:
[..]
...om Bing vervolgens koelbloedig in de boeien te slaan.
Jack kan beter bij zijn soapvader Frits les volgen (Casper van Bohemen geeft acteurslessen). Of hij moet in Amerika Al Pacino of Robert de Niro tegen het lijf lopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:57 schreef fotostarter het volgende:
Daarom denk ik ook niet dat Jack dood is. Hij moet er echter wel 3 maanden uit, en gaat in Amerika acteerlessen volgen. Of deze voor GTST zijn..... ik hoop het
Dat zou wel gaaf zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jack kan beter bij zijn soapvader Frits les volgen (Casper van Bohemen geeft acteurslessen). Of hij moet in Amerika Al Pacino of Robert de Niro tegen het lijf lopen.
Ergens heb ik nog hoop dat Jack een bad guy kan worden. Misschien dat hij "verandert" na de aanrijding. Er zit zoveel potentie in het personage Jack, maar er gebeurt niets mee. Nu zit hij bij de politieWat zou Frits daar nou weer van moeten denken?
Meneer Sanders, van de bankquote:Op zondag 8 juli 2012 17:47 schreef Frey het volgende:
Nog een kleine anderhalve maand...
[ afbeelding ]
Enig verschil dat Bilal een moslim isquote:Op zondag 8 juli 2012 18:18 schreef loezzzje het volgende:
Ik snap niet waarom ze die verhaallijn weer doen. Eigenlijk hetzelfde als toen met Edwin. Die wilde ook niet toegeven dat hij homo was.
Ben jij al zover met kijken?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Meneer Sanders, van de bankEn dan horen we hem ook eindelijk praten
Ja daarom. Kunnen ze nou echt niks beters verzinnenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Enig verschil dat Bilal een moslim is
Alleen hebben we dat in ONM óók al gehad, waardoor het eigenlijk weer uitgekauwd is
Inderdaad. Daar kijk ik ook naar uit.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:48 schreef Frey het volgende:
Ik heb echt zo'n zin in seizoen 6. Peter die terug is, Wassenaar, de moord op Frits en de moordzaak met Bronkhorst, de laatste streken van Hogendoorn, Rik en zijn vader, de groeiende vriendschap met Harmsen, de komst van Ludo, het verleden van Ludo met onder andere Luigi Pavese...
En de rest.![]()
![]()
En natuurlijk betere achtergrondmuziek.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:25 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar kijk ik ook naar uit.
Zeg dat. Zoals die spanningsmuziek als Frits sterft.quote:
Ik moet seizoen 2 nog kijken vanaf DVD 5, seizoen 3 en seizoen 5 moet ik nog helemaal zien.quote:
Ik weet niet of je nog veel van dit seizoen hebt gezien, maar zonder Ronald Schilperoort is de muziek erg eentonig geworden. Het hele seizoen maar een handjevol tunes die steeds weer terugkeren en ook nooit aan verhaallijnen verbonden zijn. En naar de vaste tunes zoals de Ludo tune kunnen we nu al helemaal fluiten. Ronald liet zelfs tunes terugkeren als een personage na jaren weer terugkwam, zoals met Rik en Anita.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:31 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Zeg dat. Zoals die spanningsmuziek als Frits sterft.
En ik ben enorm benieuwd naar de laatste Herman Hogendoorn-scènes....
Opschietenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik moet seizoen 2 nog kijken vanaf DVD 5, seizoen 3 en seizoen 5 moet ik nog helemaal zien.
Nog dank aan FOK! dat ik daar de box van seizoen 4 heb gewonnen
Ik heb amper wat gezien. Wel de cliffaflevering. Geen slechte aflevering op zich. Ook niet enorm spectaculair.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nog veel van dit seizoen hebt gezien, maar zonder Ronald Schilperoort is de muziek erg eentonig geworden. Het hele seizoen maar een handjevol tunes die steeds weer terugkeren en ook nooit aan verhaallijnen verbonden zijn. En naar de vaste tunes zoals de Ludo tune kunnen we nu al helemaal fluiten. Ronald liet zelfs tunes terugkeren als een personage na jaren weer terugkwam, zoals met Rik en Anita.
In de laatste paar afleveringen zaten verrassend genoeg eindelijk wat nieuwe muziekjes.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:39 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik heb amper wat gezien. Wel de cliffaflevering. Geen slechte aflevering op zich. Ook niet enorm spectaculair.
Ben wel enigszins nieuwsgierig geworden naar die Tim, maar dat zal, (naar mijn verwachtingspatroon) wel weer enorm gaan tegenvallen. De muziek vond ik die aflevering wel gaan.
Ah, vandaar...quote:Op zondag 8 juli 2012 20:42 schreef Frey het volgende:
[..]
In de laatste paar afleveringen zaten verrassend genoeg eindelijk wat nieuwe muziekjes.
Hoe heb je dat gedaan? Ik heb na mijn idee alles gedaan maar hij blijft rood.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:14 schreef cleany het volgende:
Het is gelukt met die app. week 1 is afgerond.
Als dit klopt is het dus zo triest als ik vermoedde....quote:Op zondag 8 juli 2012 20:40 schreef WeHD het volgende:
Wie is tim?
Antwoord:
http://www.showvandaag.nl/gtst-geheim-wie-is-tim-uitgelekt/
Ik hoop het, want dit zou een teleurstelling zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:50 schreef WeHD het volgende:
Tjaa,
ze zeggen dat het gehackt is ofzo.
Maar misschien klopt het niet
Echt? Wanneer was dat en hoe heetten de personages? Ik heb nooit ONM gekeken namelijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Enig verschil dat Bilal een moslim is
Alleen hebben we dat in ONM óók al gehad, waardoor het eigenlijk weer uitgekauwd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het mooi vinden als GTST zelf dit gewoon uitgelekt heeft, en het iets heel anders blijktquote:Op zondag 8 juli 2012 20:40 schreef WeHD het volgende:
Wie is tim?
Antwoord:
http://www.showvandaag.nl/gtst-geheim-wie-is-tim-uitgelekt/
Tim zelf om ons te misleiden.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:10 schreef WeHD het volgende:
Ik denk niet dat GTST dat zelf heeft gedaan,
ik denk eerder iemand anders.
Dat was geen cliffhanger. Dat was de laatste aflevering van het seizoen.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat was geen cliffhanger. Dat was de laatste aflevering van het seizoen.
Inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2012 21:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat was geen cliffhanger. Dat was de laatste aflevering van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |