SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
NOTE VAN DE MODS: Dit topic is om over GTST te praten, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Dus gaarne niet persoonlijk worden, niet trollen en gewoon normaal doen!
Game on!![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 06-07-2012 20:43:56 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Let op mijn woorden; He'll be back. En dan heeft Nina met Mike.quote:
Whahahahaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:37 schreef Renesite het volgende:
Dat is Toko
Maar dan met een letter verschil
d i j e n k l e t s e r
Ja, Lorena met haar oneliners in de cliffhanger! Onderhand traditiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:37 schreef Renesite het volgende:
Dat is Toko
Maar dan met een letter verschil
d i j e n k l e t s e r
Dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:36 schreef loezzzje het volgende:
Wanneer ik terug kom weet ik niet?
Zullen je klanten leuk vinden Noud
gejat denk ikquote:
Pam-Pam-PAAAAM!quote:
Veiligheid boven allesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
WHAHAHA en WÉÉR een oortje in. Robert had dat destijds ook toen hij Charlie aanreed.
Me neither, weetje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:39 schreef ejiraM het volgende:
Okee, ik had eigenlijk niet verwacht dat het expres zou zijn
Jup, en het liefst voor eenmaal GTST na 23uquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Me neither, weetje.
Nu mag Bing echt worden dootgemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vond ik wel facking nep..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:41 schreef ejiraM het volgende:
Neeeeeeeeeeeee seriously, dit het laatste shot?!![]()
dus dit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:41 schreef Frey het volgende:
Ik vind dit echt geen slechte zomercliff hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |