ja uiteraard, als je het doet doe je het goedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles heeft een riiiihitttme.
En dan wel ook met die gay wapperhandjes er bij.
quote:
Jij moet hier blijven!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:18 schreef ejiraM het volgende:
En nu heb ik een wimper in mijn oog, maar te weinig traanvocht om hem eruit te halen, dus moet ik NOG een jankfilm kijken om mijn traanbuizen weer aan het werk te zetten :/
Vakantie vieren?quote:
Ja...quote:
Mijn duo penottiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja...
Nou...
Nee...
Ik zag ineens op Facebook dat Conleche een link postte vanavond naar Intouchables op imdb, dus daar raakten we over in gesprek en ik vroeg haar of ze Hachiko al had gezien. En toen ging ik een stukje zoeken uit een imdb review daarover en voor ik het wist zat ik 142 Hachiko reviews te lezen die ik al láng een keer gelezen had. En jankte ik weer. Alleen door die reviews.
So Intouchables wordt morgenmiddag![]()
quote:
Ik lag de 3e keer weer plat op de grond van het lachenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb Intouchables nu 2x gezien. De eerste keer blijft de mooiste keer.
Ja, maar aan jou kan ik niet tippen qua dubbel liggen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lag de 3e keer weer plat op de grond van het lachen
Júist wel...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, maar aan jou kan ik niet tippen qua dubbel liggen.
Zachtjesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet ik je even aan mijn boezem drukken?
Whehequote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja...
Nou...
Nee...
Ik zag ineens op Facebook dat Conleche een link postte vanavond naar Intouchables op imdb, dus daar raakten we over in gesprek en ik vroeg haar of ze Hachiko al had gezien. En toen ging ik een stukje zoeken uit een imdb review daarover en voor ik het wist zat ik 142 Hachiko reviews te lezen die ik al láng een keer gelezen had. En jankte ik weer. Alleen door die reviews.
So Intouchables wordt morgenmiddag![]()
Wheeeo!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:23 schreef PatriQue89 het volgende:
JONGENS, OVER 2 WEEK ZIJN WE IN DE EFTELING
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |