Ja gvd ik moet nog kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:08 schreef ejiraM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb Hachiko gekeken. Ik denk dat ik nooit meer in TAL post voor ik op meer ideeën wordt gebracht
tbh snap ik daar niets van.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik ben verliefd op Bilal van GTST
So you know, fyi imo
Jawel, want je mag die film niet NIET gezien hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:08 schreef ejiraM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb Hachiko gekeken. Ik denk dat ik nooit meer in TAL post voor ik op meer ideeën wordt gebracht
Niemand snapt dat Vaduzquote:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, want je mag die film niet NIET gezien hebben.
So thank me later
Ik ben na 7 flesjes nog helder genoeg om dat te zien. En nu ben ik nog eens kei-eerlijk ook!quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:14 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nooit GTST, maar Bilal, is dat hij-die-ging-bekken-met-hij-met-dat-afgrijselijk-jasje vanavond?
Dat ben je meestal, alleen verpakt, dat niemand dat snapt is hun probleem, maar ik heb al meer dan een fles opquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben na 7 flesjes nog helder genoeg om dat te zien. En nu ben ik nog eens kei-eerlijk ook!
Die bloemenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:14 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nooit GTST, maar Bilal, is dat hij-die-ging-bekken-met-hij-met-dat-afgrijselijk-jasje vanavond?
Jij en ik gaan ESF dansjes doenquote:
Maar hij is het waardquote:
Ik ga ook, door julliequote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:16 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar hij is het waardEn indd een mooie film om gezien te hebben
Je wordt er een Beter Mensch van!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:16 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar hij is het waardEn indd een mooie film om gezien te hebben
Alles heeft een riiiihitttme.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ben je meestal, alleen verpakt, dat niemand dat snapt is hun probleem, maar ik heb al meer dan een fles op
Ja ik zat klaar voor dat Best of X Factor gebeuren, iets te vroeg, dus ik viel ineens met mijn neus in die fashion flaterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |