Wat gingen we hard ouweeee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, ik zat met V_P op de weg in mijn mooie nieuwe bolide, maar meermaals vol op de rem moeten klappen door die sloebers in hun doosjes die 'm naar links smijten. Ik ga maar eens de optie bekijken een James Bond pakket met mitrailleurs en raketten in te laten bouwen. Mensen die 120 rijden.
Electriciteit en gas is zeer goed beveiligd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:06 schreef Boze_Appel het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)oviders-na-hack.html
'Slimme meters'.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:19 schreef Auti het volgende:
[..]
Electriciteit en gas is zeer goed beveiligd.
Het netwerk staat onder stroom.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:19 schreef Auti het volgende:
[..]
Electriciteit en gas is zeer goed beveiligd.
Ja die zijn nieuw.. wil ik ook nog even induiken. Misschien kan ik er wel weer gaan werken en me dan met die dingen bezig houdenquote:
Ik denk niet dat de netwerkbeheerders onder stroom staan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ICT gebeuren van de infrastructuur bij de netwerkbeheerders.
Lekker met je auto rondrijden en alles achter wordt zwart.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:22 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja die zijn nieuw.. wil ik ook nog even induiken. Misschien kan ik er wel weer gaan werken en me dan met die dingen bezig houden
Jij bent soms echt zo'n droogkloot.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de netwerkbeheerders onder stroom staan.
Ja, is leuk spelenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker met je auto rondrijden en alles achter wordt zwart.
Goh boeiend joh.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
Vandaag waren VS en ik het erover eens dat het HBO het nieuwe MBO is, terwijl het MBO de nieuwe reclassering is.
Leiden Psycho.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:05 schreef TitusPullo het volgende:
Boven ligt een zwarte zuigeling te huilen. Ik luister naar Brown Sugar.
Nu nog de infrastructuur. En de beveiliging.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:45 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Oppervlakte sahara dat nodig is om de hele wereld van stroom te voorzien
Als het Shell in Nigeria lukt moet dit een eitje zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Nu nog de infrastructuur. En de beveiliging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |