Als je dat weet, stop je wel. Wynants heeft niet tijdens de etappe röntgenfoto's laten maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:40 schreef marcodej het volgende:
twitter:bramtankink twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 21:29:45Hoeveel pijn kan een renner hebben? @wynants82 komt bij me. Zou ik een klaplong hebben, heb zo'n pijn? Nee joh, dan fiets je niet meer. reageer retweet
Wielrenners zijn enorme bikkels, maar je kunt je afvragen hoe verstandig het is om door te rijden met gebroken heupen en geperforeerde longen.twitter:bramtankink twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 21:32:04Blijkt dat hij 160 km heeft gefietst met 2 gebroken ribben en geperforeerde long. Sterkte @wynants82. reageer retweet
En Dan Martin heeft veel tijd verloren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogal. Farrar is al wel 10x gevallen, Hunter ook al een paar keer heel hard, Danielson is er al uit, Hesjedal vandaag hard gevallen, Vansummeren lag er vandaag ook heel hard bij en heeft waarschijnlijk iets aan zijn schouder, Vande Velde is ook gevallen. Bizar.
Rojas en Freire zijn ook geselecteerd namens Spanje. Die zijn ook twijfelachtig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Gezien de Spelen, waaraan Hesjedal voor zover ik weet ook aan deelneemt, kun je m afstrepen. Die gaat rust pakken om te herstellen.
Daarom kun je ook maar beter zoveel mogelijk rust pakken, ipv als een idioot een berg op te rijden. Dan herstel je bijna helemaal niet en kun je het sowieso vergeten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rojas en Freire zijn ook geselecteerd namens Spanje. Die zijn ook twijfelachtig.
Maar is nog redelijk schadevrij, om wat goed nieuws te brengen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En Dan Martin heeft veel tijd verloren.
idd, dus we zijn het erover eens dat het allemaal de schuld is van cancellara.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:46 schreef Slobeend het volgende:
Dikke pech voor alle tijd verliezers. Cancellara had er bijna bij gelegen, hij kon zich met één been nog recht houden. Als hij gevallen was hadden ze wel gewoon gewacht.
twitter:KMCChainEurope twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 21:50:01Super vervelend voor Boeckmans, twee jaar zonder problemen en nu dit #onderzoek reageer retweet
Doet me denken aan dat geforceerde gekut met het aan en uittrekken van die regenjasjes.quote:
Het is de kettingfabrikant van Vacansoleil en willen dus weten waarom die ketting is gebroken.quote:
Dat denk ik niet. Sowieso is de enige die een peloton kan stilleggen canc zelf, maar buiten dat gaan de sprint ploegen natuurlijk niet hun sprint kans opofferen, waarom zouden ze ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:46 schreef Slobeend het volgende:
Dikke pech voor alle tijd verliezers. Cancellara had er bijna bij gelegen, hij kon zich met één been nog recht houden. Als hij gevallen was hadden ze wel gewoon gewacht.
3 dagen ter observatie in het ziekenhuis dat klinkt serieus.twitter:AinaraHernando twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 21:18:27Ya tenemos comunicado oficial de Katusha: mínimo tres días de observación en el hospital para Freire reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch een soort van ongeschreven regel dat als de gele trui drager gevallen is, er gewacht wordt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Sowieso is de enige die een peloton kan stilleggen canc zelf, maar buiten dat gaan de sprint ploegen natuurlijk niet hun sprint kans opofferen, waarom zouden ze ook.
Zeker nu mag iedereen het gas opentrekken als de gele trui een keer opgehouden wordt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is toch een soort van ongeschreven regel dat als de gele trui drager gevallen is, er gewacht wordt?
Ja, ik las 'nu dit onderzoek". Dat verwarde me even.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is de kettingfabrikant van Vacansoleil en willen dus weten waarom die ketting is gebroken.
En zo wint Gesink uiteindelijk gewoon die Tour.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:09 schreef Lutte het volgende:
Heftige berichten druppelen binnen.. Wijnants, Freire, Danielson, nu die foto. Brr!
Al loopt de directie hem nog zo hard te naaienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:11 schreef Nober het volgende:
[..]
En zo wint Gesink uiteindelijk gewoon die Tour.
Rojas zat vandaag alweer op de fiets wist Wuyts vanmiddag te vertellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rojas en Freire zijn ook geselecteerd namens Spanje. Die zijn ook twijfelachtig.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:18 schreef Jordony het volgende:
Zeer jammer voor de Nederlandse wielers. Helaas gebeuren dit soort valpartij steeds vaker.
Al is het dan wel "spectaculaire" televisie.
Weer die Sagan, ik begin hem eerlijk gezegd te wantrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |