ik denk zelfs zondag hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:16 schreef RemcoW23 het volgende:
Denk dat al die gedupeerden morgen gewoon moeten zien te herstellen. Als je nu weer lekker vol gas gaat kom je jezelf op zo`n HC tegen.
Ik bedoel een rit waarin het verschil gemaakt kan worden. In etappes met finish bergaf wordt zelden met minuten gestrooid.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Morgen een bergrit? Aanloop is vlak, met een relatief korte, steile klim aan het eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:22 schreef Slobeend het volgende:
Maar gelukkig is Johnny niet gevallen, hij had alleen maar een klapband. Dus die gaat zondag knallen. Mooi mannnn, derannn.Ik verwacht Sjonnieboy morgen eigenlijk al..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Ken je wel zeggen ja. Ongekend. Hopelijk herstellen er nog een paar behoorlijk tot goed zodat er strijd komt van meer renners dan nu het geval lijkt te zijn.quote:
Zucht, hij moest lossen omdat hij op een veel te kleine fiets reed (die van L.L. Sanchez namelijk) waar hij absoluut niet al zijn kracht op kwijt kon.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:07 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Sterker nog, Gesink lost morgen gewoon ook weer.. (Mijn bescheiden mening..)
Maar die hersteld nooit goed en vandaag moest hij ook weer lossen terwijl hij na de etappe vertelde lichamelijk niet veel last te hebben
Maar soms wel ineens met heel veel. Gaan echt wel verschillen komen in die etappes.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik bedoel een rit waarin het verschil gemaakt kan worden. In etappes met finish bergaf wordt zelden met minuten gestrooid.
Hoe je het wendt of keert, hij heeft zich vandaag wel overmatig moeten inspannen. Bovendien is hij zwaar gevallen. Eigenlijk is het niet reëel te verwachten dat hij morgen bij de toppers kan aanklampen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zucht, hij moest lossen omdat hij op een veel te kleine fiets reed (die van L.L. Sanchez namelijk) waar hij absoluut niet al zijn kracht op kwijt kon.
Tuurlijk, ben ik ook helemaal mee eens. Ik reageerde alleen op die ene post die gewoon niet klopte.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert, hij heeft zich vandaag wel overmatig inspannen. Bovendien is hij zwaar gevallen. Eigenlijk is het niet reëel te verwachten dat hij morgen bij de toppers kan aanklampen.
Schleck stampte ook aardig door in de jacht op groep 1. Die was dus volgens mij fit zat..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:25 schreef marcodej het volgende:
Onbegrijpelijk hoe Schleck nog in de eerste groep met gecrashten op twee minuten komt. Die stond heel lang stil, terwijl een Mollema en ook Gesing vrij snel weer op pad konden.
Die twee waren ook niet gevallen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:27 schreef Zhero het volgende:
Ongelofelijk ook dat precies de fietsen van Gesink en Mollema naar de vaantjes zijn en die van LL en Ten Dam niet
oh ja johquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
De etappe van Zondag is ook best pittig.
Iedereen heeft het over Rabo, maar deze ploeg is pas onthoofd zeg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:36 schreef TheArt het volgende:
Het is heel onzeker of Hesjedal en Vansummeren morgen weer opstappen trouwens.
Inderdaad, da's nog wel een paar gradaties erger.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Iedereen heeft het over Rabo, maar deze ploeg is pas onthoofd zeg.
Hesjedal had idd een smerige plek op zijn heup.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:36 schreef TheArt het volgende:
Het is heel onzeker of Hesjedal en Vansummeren morgen weer opstappen trouwens.
Bij Rabo valt het idd best nog wel mee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Iedereen heeft het over Rabo, maar deze ploeg is pas onthoofd zeg.
Nogal. Farrar is al wel 10x gevallen, Hunter ook al een paar keer heel hard, Danielson is er al uit, Hesjedal vandaag hard gevallen, Vansummeren lag er vandaag ook heel hard bij en heeft waarschijnlijk iets aan zijn schouder, Vande Velde is ook gevallen. Bizar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:38 schreef knep het volgende:
[..]
Inderdaad, da's nog wel een paar gradaties erger.
twitter:bramtankink twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 21:29:45Hoeveel pijn kan een renner hebben? @wynants82 komt bij me. Zou ik een klaplong hebben, heb zo'n pijn? Nee joh, dan fiets je niet meer. reageer retweet
Wielrenners zijn enorme bikkels, maar je kunt je afvragen hoe verstandig het is om door te rijden met gebroken heupen en geperforeerde longen.twitter:bramtankink twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 21:32:04Blijkt dat hij 160 km heeft gefietst met 2 gebroken ribben en geperforeerde long. Sterkte @wynants82. reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |