Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Was wel leuk, maar fucking drukquote:
Die heeft Lindgren bedacht, ik nietquote:
Veel cadeautjes gekregen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was wel leuk, maar fucking druk
[..]
Die heeft Lindgren bedacht, ik niet
?quote:
Zit je serieus al in marokko?quote:
Het is hier ook warm.quote:
Gr Gr uit zolderkamer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is hier ook warm.
gr gr uit nederland
quote:
Oh, heb ik gemist hier.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben hier al sinds 9 uur plaatselijke tijd.
Janko SPquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:50 schreef OmniRocket het volgende:
wat is het traagste team wat je kan maken!?
Thank you.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, heb ik gemist hier.
Veel plezier
Hebben ze ook veel bagage op het dak?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Thank you.
Al die afgetrapte mercedessen hieren ze rijden als debielen.
valt wel mee, zag wel een aantal taxi's met 8 man erinquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hebben ze ook veel bagage op het dak?
Dit is denk ik niet het traagste team maar het komt aardig in de buurtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:50 schreef OmniRocket het volgende:
wat is het traagste team wat je kan maken!?
Wel naar je zin verder?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
valt wel mee, zag wel een aantal taxi's met 8 man erin
En nee Tim geen rape hier
Zie je ineens Murdocca staan..dan weet je dat het aan isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
valt wel mee, zag wel een aantal taxi's met 8 man erin
En nee Tim geen rape hier
Say what?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie je ineens Murdocca staan..dan weet je dat het aan is
hartstikke chill, ik hoef voorlopig nog niet terug. En alle marokkaantjes zijn hartstikke netjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel naar je zin verder?
Geen drang om het vliegtuig terug te pakken en veilig terug te keren naar de oude vertrouwde zolderkamer?
Vandaag in Walibi sterfde het ook van de Marokkanen, die zijn heel anders denk ik daarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hartstikke chill, ik hoef voorlopig nog niet terug. En alle marokkaantjes zijn hartstikke netjes
mocht je de achtbaan nog in?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vandaag in Walibi sterfde het ook van de Marokkanen, die zijn heel anders denk ik daar
Ik moest met een begeleiderquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef poker4lifee het volgende:
altijd leuk als tegenstander in een match die gelijk op gaat en beide het moeilijk hebben 1-0 voor komt te staan en ssssh gaat lopen doen, en dan uiteindelijk nog met 2-1 verliezen.
[..]
mocht je de achtbaan nog in?
Ik zat zo in de rij met Marokkanen achter ons. Hele tijd vragen stellen zoals: wat voor auto heeft jouw vader?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vandaag in Walibi sterfde het ook van de Marokkanen, die zijn heel anders denk ik daar
*stierfquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ahh ke ja dat is echt kut in die vakantieperiodesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik moest met een begeleider
Nee zonder dollen, ben bijna nergens in geweest, gemiddelde wachttijd was een uur per attractie helaas
12k op de Xbox. Geen idee hoeveel op de PS3 maar je hebt in ieder geval een IFquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:02 schreef marcie216 het volgende:
is IF north wat waard?
heb hem in een pakje. De eerste die ik vandaag open
Dat komt omdat al het tuig in NL woontquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hartstikke chill, ik hoef voorlopig nog niet terug. En alle marokkaantjes zijn hartstikke netjes
Je hebt Marokanen Marokanen en "Nederlandse" Marokanen, daar zit een heel groot verschil tussen. Ik ben 1 keer in Turkije geweest en die mensen daar zijn hartstikke aardig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vriend van me had ook weer bijna lopen vechtenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik zat zo in de rij met Marokkanen achter ons. Hele tijd vragen stellen zoals: wat voor auto heeft jouw vader?'ah zemmel mijn vader hebt porsche'
Bijna een uur lang
Allemaal van die stoere typetjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
*stierf
En dat denk ik ook, die marokkanen in het vliegtuig waren ook allemaal assholes
Klopt, sommige dingen waren het wel waard, maar veel dingen nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh ke ja dat is echt kut in die vakantieperiodes
niet eens alles onder de 30?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is denk ik niet het traagste team maar het komt aardig in de buurt
Keeper
Wolczek (32) Svensson (24) van der Brink (26) De Regt (36)
Kavanagh (28) Metzelder (26) Humphreys (29)
Ruiz (45) Sibon (28) Southall (26)
Dankje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
12k op de Xbox. Geen idee hoeveel op de PS3 maar je hebt in ieder geval een IF
Marcie, je gaat echt beter.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dankje.
heb gekeken, er staat er 1 op voor 8000. Andere allemaal 12k + dus zet hem erop voor 11,5k ofso
nog clubs dan? hebben genoeg mensen online, maar dan moeten ze wel clubs komenquote:
sarcasme?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Marcie, je gaat echt beter.![]()
Pssst: het is ofzo, niet ofso.
Zie sigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dat meen ik. Bijna al je posts zijn foutloos.
oke, dankje dan!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dat meen ik. Bijna al je posts zijn foutloos.
wat heeft dat nou weer met wat Pascal zegt te makenquote:
Ik doe het niet alleen voor fok! hoor. Ik ga volgend jaar mijn examenjaar in en moet dus beter op gaan lettenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon respect voor mensen die willen leren. Die hebben we nodig!
Rijst?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:16 schreef OmniRocket het volgende:
altijd grappig als je tegenstander gaat huilen
quote:
Ruiz met 45 pace, dat kan slechter volgens mij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is denk ik niet het traagste team maar het komt aardig in de buurt
Keeper
Wolczek (32) Svensson (24) van der Brink (26) De Regt (36)
Kavanagh (28) Metzelder (26) Humphreys (29)
Ruiz (45) Sibon (28) Southall (26)
Vast wel maar ik kwam er zo snel niet opquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Ruiz met 45 pace, dat kan slechter volgens mij.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel maar ik kwam er zo snel niet op
Darksonicdb.nlquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Dark deed het gewoon uit zijn hoofd volgens mij
Maar de meeste spelers zijn CBs, ik pakte gewoon de langzaamste LW/LM of er moet nog een langzamere zijnquote:
Ik zou IF Afellay doen in 5-2-2-1. Er staat er nu toevallig 1 op de markt voor 30k, echt een koopje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
Wie weet een leuk team om 1 speler heen?
Ik wou eerst IF Jovetic omdat hij redelijk sterk in de lucht is dacht ik. Heeft hij maar heading 75. Iemand anders iets leuks om 1 speler heen?
Heb je Suk al?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:21 schreef Patje1987 het volgende:
Pff ik ga echt niet meer online spelen ik word links en rechts keihard voorbij gespeeld door allemaal gouden spelers
Ik speel op de ps3.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou IF Afellay doen in 5-2-2-1. Er staat er nu toevallig 1 op de markt voor 30k, echt een koopje.
Da's inderdaad de langzaamste LM/LW.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar de meeste spelers zijn CBs, ik pakte gewoon de langzaamste LW/LM of er moet nog een langzamere zijn
Ik heb wel gekeken wie de langzaamste LW/LM was en ik wist niet alle pace ratings van de spelers. Overigens staat Guadalupi niet tussen die lijst die net werd gepost (31 pace) maar hij is 0 weight en 1 van de zeldzaamste spelers van het spel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Dark deed het gewoon uit zijn hoofd volgens mij
Slappe lulquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou IF Afellay doen in 5-2-2-1. Er staat er nu toevallig 1 op de markt voor 30k, echt een koopje.
Nee, nee, tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik speel op de ps3.
is toevallig toch niet van u he
Neequote:
Dat mag ik wel hopen ja.quote:
ach, okequote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, nee, tuurlijk niet.Hij is van een of andere flikker die z'n club Ajax noemt.
Stephanie van der Marquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tenzij je een hele lekker chick bent.
Jij vindt Ibra al niet goed dan zou ik idd niet aan Suk beginnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik geloof er niks van dat Suk zo goed is
Zij is een gleufdier, ik niet. Zou niet best zijnquote:
Gaat je tegenvallen hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
Wie kan een leuk 5221 team verzinnen, zo GJE mogelijk.
veel pace![]()
Kaka > Ozilquote:
Waarom maak je dan niet zo'n team?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee, Als ik zo'n team ga maken volgens mij win ik alle potjes.
Dat zal moeten blijkenquote:
Cazorla?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:38 schreef Rijst het volgende:
Hoe heet die RM ookal weer?In Fut11 had hij nog 86 pace ofzo
Sterke links geven 2,5 per stukquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe krijgt Ozil hier 9 chem met drie dode links en twee sterke?
neequote:
Kompany is te sloomquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/134441
Maak er wat van, zet er Richards neer ofzoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kompany is te sloom![]()
Mijn budget ligt iets hoger. Misschien een andere ST
SF Theoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kompany is te sloom![]()
Mijn budget ligt iets hoger. Misschien een andere ST
2quote:
True that en maar 55Kquote:
ah ff potje afmaken 5 min, maar er is verder niemand denk ikquote:
Je kan ook Jesus Navas SIF doen heeft ook 93 passing maar is sneller. Mis je wel die skills en WF wat mij een stuk fijner lijkt maar ik weet niet of je liever pace hebtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
True that en maar 55K4* skills en 5* WF en 93 passing
Ik heb ook liever een goede weakfoot en beter schot en meer kracht en verdedigend beter en dat voor een mindere prijs.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:48 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Je kan ook Jesus Navas SIF doen heeft ook 93 passing maar is sneller. Mis je wel die skills en WF wat mij een stuk fijner lijkt maar ik weet niet of je liever pace hebt
IF Fanniquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:50 schreef RavioliPunch het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1342958
Heb hierop even geen programma, sorry, maar is er nog een andere CB die ik kan nemen i.p.v Koscielny? Met liefst 75+ pace
Gervinho > Walcotsquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:53 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Geen IF, liefst goedkoop.
Moet trouwens een CB zijn...
Iets met het is wel een CBquote:
Ik begin met Walcottquote:
Die is traag.quote:
dan toon ik daar wel even Gervinhoquote:
Waarom geen IF dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:55 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik wil geen IF, dus ik neem hem niet.
Iemand anders?
Zet gewoon NIF Fanni er neer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:55 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik wil geen IF, dus ik neem hem niet.
Iemand anders?
M'Bia is dan de enige niet-Franse in mijn team.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:57 schreef Thorb het volgende:
Doe gewoon een Vandermarretje --> M'Bia - Sakho - Mangala
enigequote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:00 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
M'Bia is dan de enigste niet-Franse in mijn team.
Kaboulquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:00 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
M'Bia is dan de enige niet-Franse in mijn team.
Waar hoorde je dat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoor nu dat er ook een silver toernooi komt waar je max. 5 spelers uit dezelfde competitie in de basis mag hebben. Eens kijken of ik daar een team voor kan maken.
Die is al bezig hoor, net als dat Russische toernooi.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoor nu dat er ook een silver toernooi komt waar je max. 5 spelers uit dezelfde competitie in de basis mag hebben. Eens kijken of ik daar een team voor kan maken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Koscielny is tan2 slecht.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:06 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zo zo, twee pace meer. Zou ik Koscielny gehouden hebben.
Heading is ook beter.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:06 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zo zo, twee pace meer. Zou ik Koscielny gehouden hebben.
Dan las je het toch?quote:
Je hebt in ieder geval een goede kopper in je eerste team.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Da's net zoals formatiekaartjes die je niet op formatie kan zoekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:08 schreef RavioliPunch het volgende:
Waarom kan je bij managers niet op land en formatie kiezen?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:08 schreef RavioliPunch het volgende:
Waarom kan je bij managers niet op land en formatie kiezen?
Dat moeten ze echt fixen in 13, vies irritant de hele tijd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's net zoals formatiekaartjes die je niet op formatie kan zoeken
3-5-2 manager kaartje kost 400c..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:09 schreef RavioliPunch het volgende:
Dit ga ik nooit vinden, Franse manager met 3-5-2
Zo'n managerformatiekaartje kost 200 coins ofzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:09 schreef RavioliPunch het volgende:
Dit ga ik nooit vinden, Franse manager met 3-5-2
iets meer omdat hij shiny isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo'n managerformatiekaartje kost 200 coins ofzo?
Hoe kom je erbij dat de 86 bijna hetzelfde is?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:11 schreef marcie216 het volgende:
Hebben mensen hier met de 86 en 88 Aguero gespeeld?
Ik vraag me af of het de moeite is om zijn UP te kopen, of dat de 86 bijna hetzelfde is.
Futhead.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de 86 bijna hetzelfde is?![]()
![]()
![]()
Ik heb ze beiden gehad en de UP is echt heerlijk, dribbelt overal langsheen, schiet alles er in en bij mij kopt ie zelf bijna elke voorzet er in.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:11 schreef marcie216 het volgende:
Hebben mensen hier met de 86 en 88 Aguero gespeeld?
Ik vraag me af of het de moeite is om zijn UP te kopen, of dat de 86 bijna hetzelfde is.
Mooi, dan wordt dat mijn spits. Goedkoop teampje er bij bouwen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:14 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden gehad en de UP is echt heerlijk, dribbelt overal langsheen, schiet alles er in en bij mij kopt ie zelf bijna elke voorzet er in.
Ja daarom zat ik ook te twijfelen eerst omdat ik de NUP wel had gehad en die ook goed was voor mij en iedereen dat daar zei, maar ik had genoeg coins om het te testen en de UP is echt goed.quote:
Waar slaat dat op dan? Stats zijn echt veel beter..dat is gewoon het typische geblaat als bij veel IF's op Futhead dat mensen denken dat bepaalde IF versies kapot zijn..Luister je in het dagelijks leven ook naar iedere mongool die iets roept op de hoek van de straat?quote:
Nu niet meer maar als je een verzoek hebt!quote:
Inb4 Repost plaatjequote:
1000e repost en een uberstandaard EPL teamquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:17 schreef Rijst het volgende:
Weet iemand nog een leuk team? Ik heb nog 94k over.
Wel voor <325k of ook niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:17 schreef pascal08 het volgende:
Dit is fucked up G, waarom is er geen blauwe Benz op de markt voor >325k?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:17 schreef Rijst het volgende:
http://futhead.com/12/squad/214627quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:17 schreef Rijst het volgende:
Dat speelde toch voor geen meter?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/214627
Hier en daar IFs naar wens
scoor net zo mooi met een rabona,achter standbeen dus lobje over de de keeper..staat ie niet bij hoogtepuntenquote:
OK, even wachtenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee joh. Nu je toch bezig bent. Laat je hele collectie eens zien
Ik denk zijn broer maar geen idee eigenlijk!quote:
Je wilt ermee zeggen dat ik er bij moest zijn omdat ik hem dan kon opnemen met mijn PVR?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
scoor net zo mooi met een rabona,achter standbeen dus lobje over de de keeper..staat ie niet bij hoogtepunten
jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je wilt ermee zeggen dat ik er bij moest zijn omdat ik hem dan kon opnemen met mijn PVR?
Lijkt me echt een waste.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:22 schreef Thorb het volgende:
Pascal gier, koop gewoon die Benzema voor 326
Staat er ook nog eentje met een uur voor 325 open bid.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:23 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er een potje fifa doen zo? Ik stuur iedereen geïrriteerd naar huis omdat ik zo'n bosmongool ben.
326k? Die zie ik niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:22 schreef Thorb het volgende:
Pascal gier, koop gewoon die Benzema voor 326
Staat er ook nog eentje met een uur voor 325 open bid.
Leuke teams, zit er nog iets voor +/- 95k bij?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
Op verzoek van Rijst. Mij niet boos aankijken maar hem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ook open bidquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
326k? Die zie ik niet.Wel die ene van 325k open bid met nog 55 min te gaan.
haha nee hoor. Ik heb mijn grapbroek aan. Ouwe 1-2tjeskoning.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt ook recht op je mening over mij.
Nee sorry, wel voor 94k ongeveer. Zal ik hem even posten?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuke teams, zit er nog iets voor +/- 95k bij?
Ja graag.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee sorry, wel voor 94k ongeveer. Zal ik hem even posten?
Kijk eens aan knul! En nou zoet wezen!quote:
Dankjewel VDM!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk eens aan knul! En nou zoet wezen!
[ afbeelding ]
Maar natuurlijk ouwe seun!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand suggesties voor een Eredivisieteam? Het lefst met Casta in de spits.
Ik prefereer mijn zweetbroek boven mijn grapboek ....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha nee hoor. Ik heb mijn grapbroek aan. Ouwe 1-2tjeskoning.
http://futhead.com/12/squad/720374quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand suggesties voor een Eredivisieteam? Het lefst met Casta in de spits.
Dan moet ik al mijn teams verkopen sorry.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:27 schreef pascal08 het volgende:
Leen mij 50k almachtig heer. Ik betaal u rijkelijk.
Zet er maar 1 kaartje op voor 40 en eentje voor 10quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:28 schreef pascal08 het volgende:
50k nu lenen = 60k terug krijgen, morgen.
Wat een kutteamquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/720374
Nee man, speelt echt machtigquote:
Waarom niet 1 voor 50?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zet er maar 1 kaartje op voor 40 en eentje voor 10
Als je dit even koopt dan leen ik je wel 50Kquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:28 schreef pascal08 het volgende:
50k nu lenen = 60k terug krijgen, morgen.
Multiple accountsquote:
Heb dit team gehad een aantal weken terug, nu weer aan het makenquote:
Clichy Nasriquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:29 schreef Pino0 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1344847
Weet iemand nog een goede LB-CAM combi en een CF-ST?
Dankje!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:15 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja daarom zat ik ook te twijfelen eerst omdat ik de NUP wel had gehad en die ook goed was voor mij en iedereen dat daar zei, maar ik had genoeg coins om het te testen en de UP is echt goed.
Pato is gewoon goed hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:30 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Patoals je de 88 van persie heb gehad is Pato een lachertje
Zelfde soort spelers ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:30 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Patoals je de 88 van persie heb gehad is Pato een lachertje
Het was er niet 1?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar slaat dat op dan? Stats zijn echt veel beter..dat is gewoon het typische geblaat als bij veel IF's op Futhead dat mensen denken dat bepaalde IF versies kapot zijn..Luister je in het dagelijks leven ook naar iedere mongool die iets roept op de hoek van de straat?
DIe van mij is stijf net iets langerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:31 schreef Pino0 het volgende:
Robinho
Vond ik lekkerder spelen als cam dan als CF...
Me stijve lul van 12 cm tikt hem nog van de bal af zeg
Is jou lul maar 12 cm als ie stijf is? En ik dacht dat ik een kleine zweet pik had.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:31 schreef Pino0 het volgende:
Robinho
Vond ik lekkerder spelen als cam dan als CF...
Me stijve lul van 12 cm tikt hem nog van de bal af zeg
Ik heb 12.5 maximaalquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe van mij is stijf net iets langer
Heb jij al balhaar anders mag je nietquote:
Ik schaam me.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Familie van de andere Nyassi
[ afbeelding ]
"Flapdrol"
Dat is gewoon typisch EA Forum/Futhead. Daar lopen nog grotere mongolen rond dan hier en die praten elkaar allemaal na bij veel van die spelers. Niets van aantrekken joh.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het was er niet 1?
en jullie hebben het hier ook over spelers zoals Walcott die lang niet 96 pace heeft.
En het is een behoorlijk bedrag voor mij, dus daarom wou ik het even weten.
Wat denk je zelf, even logisch nadenkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb jij al balhaar anders mag je nietdoen
Happen op je pen0rquote:
JIJ DAN MET JE FRITUURVINGERSquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja klik dan sneller met je chipsvingers..
Nee?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, even logisch nadenken
Kleiner dan 12.5cm. Hij wilde opscheppen, maar hij komt er nu pas achter zelfs 12.5cm best klein is.quote:
picsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:34 schreef Pino0 het volgende:
Mijn afstandsbediening is 16 op oersterkte, 5 cm dik aan onderkant, 4.5 aan de bovenkant.
Tim86, kom aub weer met, too much information dude, tmi
Ik heb een universele afstandsbediening, handig als je eens bij een ander thuis bent.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:34 schreef Pino0 het volgende:
Mijn afstandsbediening is 16 op oersterkte, 5 cm dik aan onderkant, 4.5 aan de bovenkant.
Tim86, kom aub weer met, too much information dude, tmi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |