Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Was wel leuk, maar fucking drukquote:
Die heeft Lindgren bedacht, ik nietquote:
Veel cadeautjes gekregen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was wel leuk, maar fucking druk
[..]
Die heeft Lindgren bedacht, ik niet
?quote:
Zit je serieus al in marokko?quote:
Het is hier ook warm.quote:
Gr Gr uit zolderkamer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is hier ook warm.
gr gr uit nederland
quote:
Oh, heb ik gemist hier.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben hier al sinds 9 uur plaatselijke tijd.
Janko SPquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:50 schreef OmniRocket het volgende:
wat is het traagste team wat je kan maken!?
Thank you.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, heb ik gemist hier.
Veel plezier
Hebben ze ook veel bagage op het dak?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Thank you.
Al die afgetrapte mercedessen hieren ze rijden als debielen.
valt wel mee, zag wel een aantal taxi's met 8 man erinquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hebben ze ook veel bagage op het dak?
Dit is denk ik niet het traagste team maar het komt aardig in de buurtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:50 schreef OmniRocket het volgende:
wat is het traagste team wat je kan maken!?
Wel naar je zin verder?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
valt wel mee, zag wel een aantal taxi's met 8 man erin
En nee Tim geen rape hier
Zie je ineens Murdocca staan..dan weet je dat het aan isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
valt wel mee, zag wel een aantal taxi's met 8 man erin
En nee Tim geen rape hier
Say what?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie je ineens Murdocca staan..dan weet je dat het aan is
hartstikke chill, ik hoef voorlopig nog niet terug. En alle marokkaantjes zijn hartstikke netjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel naar je zin verder?
Geen drang om het vliegtuig terug te pakken en veilig terug te keren naar de oude vertrouwde zolderkamer?
Vandaag in Walibi sterfde het ook van de Marokkanen, die zijn heel anders denk ik daarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hartstikke chill, ik hoef voorlopig nog niet terug. En alle marokkaantjes zijn hartstikke netjes
mocht je de achtbaan nog in?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vandaag in Walibi sterfde het ook van de Marokkanen, die zijn heel anders denk ik daar
Ik moest met een begeleiderquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef poker4lifee het volgende:
altijd leuk als tegenstander in een match die gelijk op gaat en beide het moeilijk hebben 1-0 voor komt te staan en ssssh gaat lopen doen, en dan uiteindelijk nog met 2-1 verliezen.
[..]
mocht je de achtbaan nog in?
Ik zat zo in de rij met Marokkanen achter ons. Hele tijd vragen stellen zoals: wat voor auto heeft jouw vader?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vandaag in Walibi sterfde het ook van de Marokkanen, die zijn heel anders denk ik daar
*stierfquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |