Op het toetsenbord? In het toetsenbord? Heel glas? Paar druppels?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:45 schreef AppleOcean het volgende:
Ik heb ice tea en cola op mijn laptop geknoeid op het toetsenbord. Is het gevaarlijk om hem te gebruiken?
Ik hoop dat ik nu eindelijk een nieuwe mag
![]()
Allebei de flessen xDquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op het toetsenbord? In het toetsenbord? Heel glas? Paar druppels?
Hooguit gevaarlijk voor je laptop.
Dat is niet knoeien maar moedwillig iets slopen.quote:
Nee ik had de flessen in mijn hand en toen liet mijn zusje me struikelen maar dievweet niet dat ik geknoeit hebquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is niet knoeien maar moedwillig iets slopen.
Sure.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:49 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nee ik had de flessen in mijn hand en toen liet mijn zusje me struikelen maar dievweet niet dat ik geknoeit heb
Dat hoop je goedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:50 schreef 129383 het volgende:
[..]
van geld wat je zelf hebt verdient hoop ik
en die had je uiteraard in de hand zonder dopquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:49 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nee ik had de flessen in mijn hand en toen liet mijn zusje me struikelen maar dievweet niet dat ik geknoeit heb
Ik was aan het inschenken knuppelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
en die had je uiteraard in de hand zonder dop
Heb ik niet /:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:53 schreef boyv het volgende:
Uitzetten, accu eruit en doorspoelen met een paar liter gedestilleerd / gedemineraliseerd water, daarna laten drogen.
En dan nog een ijzersterk zusje dat hem ook nog uit staande positie laat struikelenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat met twee flessen tegelijkertijd, boven je toetsenbord, wat een held ben je!
Meer een vet-wichquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dan nog een ijzersterk zusje dat hem ook nog uit staande positie laat struikelen
Omdat dat niet kan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:54 schreef LompeHork het volgende:
Maar je toetsenbord er uit halen is geen optie omdat....?
Ze hebben het toch ooit ook in elkaar gezet? Waarom zou je het dan niet UIT elkaar kunnen halen?quote:
Hij doet het nogquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen?
Lekker weinig info ook, zoals het model notebook.
Omdat ze hele rare kutschroefjes gebruikenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze hebben het toch ooit ook in elkaar gezet? Waarom zou je het dan niet UIT elkaar kunnen halen?
Elke laptop kun je heel gemakkelijk het toetsenbord uit halen, juist om bijvoorbeeld stofvrij te kunnen maken. Waarom de "quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ze hebben het toch ooit ook in elkaar gezet? Waarom zou je het dan niet UIT elkaar kunnen halen?
Dan nog: nu werkt het nog, maar morgen misschien niet meer. Ice tea en cola oxideren als een gek. Goed voor je moederbord.quote:
Je moet de kut van je zusje ook niet gebruiken om ze eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:57 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Omdat ze hele rare kutschroefjes gebruiken
Jeey die vraag ik voor mijn verjaardag. -.-. Kutpuber.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:56 schreef Inverted_World het volgende:
TS is gewoon een mongool. Zijn taalgebruik suggereert al dat hij niet capabel is om iets beters te kunnen gebruiken dan dit:
[ afbeelding ]
Ga eens leren begrijpend lezen of zoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Elke laptop kun je heel gemakkelijk het toetsenbord uit halen, juist om bijvoorbeeld stofvrij te kunnen maken. Waarom de "" gebruiken als je er gewoon niets van snapt.
Pockard hell easy note lm85 gu 163.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan nog: nu werkt het nog, maar morgen misschien niet meer. Ice tea en cola oxideren als een gek. Goed voor je moederbord.
Om wat voor notebook gaat het?
Leer eens Nederlands.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga eens leren begrijpend lezen of zo
Iemand puber noemen, als je zelf typt als mijn zusje van 11quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:58 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Jeey die vraag ik voor mijn verjaardag. -.-. Kutpuber.
Oepsiepoepsiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga eens leren begrijpend lezen of zo
Voor een mongool kan ik nog aardig typen he?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Iemand puber noemen, als je zelf typt als mijn zusje van 11_!
Jij bent nog niet eens een puberquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:58 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Jeey die vraag ik voor mijn verjaardag. -.-. Kutpuber.
Dat zit vast met torx-schroefjes, je kunt een setje kopen bij de lokale gereedschapboer voor een paar euro. Vervolgens op de achterkant van het ding de schroefjes waar een "K" of een afbeelding van een keyboard bij staat losschroeven en de notebook weer omdraaien, dan kun je met een platkopschroevendraaiertje de onderkant van het keyboard er zo uit liften.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:59 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Pockard hell easy note lm85 gu 163.
Ik zeg niet dat je 11 bent, ik zeg dat je zo typt. Tevens is dit geen sollicitatiebrief, maar een forum, debiel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:01 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Voor een mongool kan ik nog aardig typen he?
En hoe weet je dat ik elf ben?
Ps. Getallen onder de 20 dienen in de Nederlandse taal voluit te worden geschreven.
Grammaticaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waar schrijf ik iets fout dan? Verder moet je gewoon je klep houden:
[..]
PS Het woord 'PS' moet met hoofdletters en er volgt geen punt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:01 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Voor een mongool kan ik nog aardig typen he?
En hoe weet je dat ik elf ben?
Ps. Getallen onder de 20 dienen in de Nederlandse taal voluit te worden geschreven.
Ik ben ook geen 11. Werk zul jij nooit vinden dan he.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je 11 bent, ik zeg dat je zo typt. Tevens is dit geen sollicitatiebrief, maar een forum, debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |