Op het toetsenbord? In het toetsenbord? Heel glas? Paar druppels?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:45 schreef AppleOcean het volgende:
Ik heb ice tea en cola op mijn laptop geknoeid op het toetsenbord. Is het gevaarlijk om hem te gebruiken?
Ik hoop dat ik nu eindelijk een nieuwe mag
![]()
Allebei de flessen xDquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op het toetsenbord? In het toetsenbord? Heel glas? Paar druppels?
Hooguit gevaarlijk voor je laptop.
Dat is niet knoeien maar moedwillig iets slopen.quote:
Nee ik had de flessen in mijn hand en toen liet mijn zusje me struikelen maar dievweet niet dat ik geknoeit hebquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is niet knoeien maar moedwillig iets slopen.
Sure.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:49 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nee ik had de flessen in mijn hand en toen liet mijn zusje me struikelen maar dievweet niet dat ik geknoeit heb
Dat hoop je goedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:50 schreef 129383 het volgende:
[..]
van geld wat je zelf hebt verdient hoop ik
en die had je uiteraard in de hand zonder dopquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:49 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nee ik had de flessen in mijn hand en toen liet mijn zusje me struikelen maar dievweet niet dat ik geknoeit heb
Ik was aan het inschenken knuppelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
en die had je uiteraard in de hand zonder dop
Heb ik niet /:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:53 schreef boyv het volgende:
Uitzetten, accu eruit en doorspoelen met een paar liter gedestilleerd / gedemineraliseerd water, daarna laten drogen.
En dan nog een ijzersterk zusje dat hem ook nog uit staande positie laat struikelenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat met twee flessen tegelijkertijd, boven je toetsenbord, wat een held ben je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |