Ja, hij moest er daar af.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:05 schreef groenen het volgende:
Gesink zit niet in die groep van Schleck hoor, zou wel nog verder zitten.
Maar hij zit in ieder geval nog in de groep Schleck, Gesink kon daar niet aanhaken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:04 schreef Pro_Shifty het volgende:
Mollema, zijn been kapot, bil, schouder
niet goed
Een gele trui heeft de meeste macht in het peloton hoor. Zeker iemand als Fabian Cancellaraquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dus als de gele trui wel gevallen was hadden ze wel gewacht?
Dan is het dus 'wie kan Evans nog kloppen'?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Er zijn wel aardig wat redelijk zware etappes, Sky is niet zo sterk, Wiggins kan niet meerdere bergen achter elkaar oprijden. Hopelijk is er ook iets positiefs en wordt het verder ontzettend spectaculair doordat renners wel moeten.
Ja denk het ook, die zat aan het elastiek net bij Weening.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:05 schreef groenen het volgende:
Gesink zit niet in die groep van Schleck hoor, zou wel nog verder zitten.
Niet zovaak als bijvoorbeeld een Gesink.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Evans heeft door valpartijen ook meerdere malen zijn klassement om zeep geholpen.
Vorig jaar in de eerste etappe was er ook zoiets, toen waren het Contador, Sanchez en nog wat kleiner grut.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:05 schreef Bastiefcg het volgende:
Omg wat is dit een ziek slagveld. Hebben er ooit zoveel klassementsrenners bijgelegen in de eerste week? Kan me niet herinneren dat het er ooit zoveel zijn geweest
Het wordt ieder jaar erger lijkt het. Ik vind het tijd worden voor maatregelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:05 schreef Bastiefcg het volgende:
Omg wat is dit een ziek slagveld. Hebben er ooit zoveel klassementsrenners bijgelegen in de eerste week? Kan me niet herinneren dat het er ooit zoveel zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |