quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.nu.nl/film/285(...)-rises-internet.html
Warner Bros heeft een samenvatting van het plot van The Dark Knight Rises gepubliceerd.
Foto: Warner
Opvallend, want tot nu toe werd nagenoeg alles over de nog te verschijnen Batman-film angstvallig geheim gehouden.
Op de website staat een 49 pagina's tellend document (pdf) met, naast de plotsynopsis, ook enkele dialogen, interviews met acteurs en informatie van achter de schermen.
Uiteraard wordt het fans afgeraden de tekst te lezen als ze nog wat te raden willen overhouden wanneer ze de film van Christopher Nolan later deze maand gaan bekijken.
EIGEN RISICO OM TE LEZEN!!!!!!!
Anderhalve minuut je ogen dichthouden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Jivis het volgende:
Die synopsis ga ik dus echt niet lezen. Ik vind zelfs de trailers al teveel weggeven. Jammer dat je die verplicht moet kijken als je naar een andere film gaat
.
Dat is gewoon de persmap, of "production notes" zoals die altijd voor films worden vrijgegeven aan de pers. Daar staan nooit hele grote spoilers in. Soms is het zelfs gewoon een kopie van de aftiteling.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.nu.nl/film/285(...)-rises-internet.html
arner Bros heeft een samenvatting van het plot van The Dark Knight Rises gepubliceerd.
Foto: Warner
Opvallend, want tot nu toe werd nagenoeg alles over de nog te verschijnen Batman-film angstvallig geheim gehouden.
Op de website staat een 49 pagina's tellend document (pdf) met, naast de plotsynopsis, ook enkele dialogen, interviews met acteurs en informatie van achter de schermen.
Uiteraard wordt het fans afgeraden de tekst te lezen als ze nog wat te raden willen overhouden wanneer ze de film van Christopher Nolan later deze maand gaan bekijken.
EIGEN RISICO OM TE LEZEN!!!!!!!
Ik zit altijd aan het bioscoopscherm gelijmd met kippenvel op m'n armen als een TDKR-trailer langskomt. Maar dat is deels ook Hans Zimmers schuld.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Jivis het volgende:
Die synopsis ga ik dus echt niet lezen. Ik vind zelfs de trailers al teveel weggeven. Jammer dat je die verplicht moet kijken als je naar een andere film gaat
.
Kom je toch iets later binnen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Jivis het volgende:
.
Gewoon vingers in je oren en er doorheen schreeuwen dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Jivis het volgende:
.
Te laat komen!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:06 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
Anderhalve minuut je ogen dichthouden.Maar dan moet je je oren ook dichtproppen, want anders betovert de geniale muziek van Hans Zimmer je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:20 schreef Mijtthas het volgende:
Nolan is er de filmmaker niet naar zulke onzin uit te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://forums.superherohy(...)748191&postcount=378
Het zijn niet echt spoilers, maar een impressie van de acteurs en een algemene beoordeling.quote:If this isn't a 10, then a 10 does not exist.
Vind het kleurenschema van de officiele mooier, maar als die fan dat kleurenschema over zijn poster heen gooit...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:54 schreef Feanatieke het volgende:
Fan-made poster als kritiek tegen de onlangs verschenen IMAX-poster en eerdere filmposters. Verantwoordelijke achter bijna alle parels van fan-madeposters is MMatt, forumgebruiker van Nolan Fans. Volgens de fan-community zijn zijn posters een stuk professioneler dan de photoshopsoepjes van de officiële posters.
Zo hebben de fan-made posters inmiddels wereldwijd volop aandacht gekregen en zijn er veel media die de fan-made posters voor de echte posters aanzien (denk ook aan alle 'regen'-posters, die grotendeels fan-made waren).
Oordeel zelf.
De fan-made poster:
[ afbeelding ]
De officiële poster:
[ afbeelding ]
"When Gotham is ashes, you have my permission to die"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |