Vraag of het werkt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Is dat een verzoek om samen te spelen, of een vraag of het werkt?
Geef meer RAM eraan dan (aan de launcher)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:46 schreef Ame_thyst het volgende:
post em nog maar een keer
[ afbeelding ]
wat heb je nodig:
http://www.technicpack.net/tekkit/
Overigens vind ik de launcher nog steeds ruk. Veel te traag en buggy. Maar goed het moet maar.
wel als admin runnen hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:08 schreef Johan1994 het volgende:
De launcher doet het niet eens bij mijnHij komt niet veder dan het Checking updates scherm en crasht daarna met een: Dit progamma is gestopt met werken.
tekkitquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:46 schreef Ame_thyst het volgende:
post em nog maar een keer
[ afbeelding ]
wat heb je nodig:
http://www.technicpack.net/tekkit/
Overigens vind ik de launcher nog steeds ruk. Veel te traag en buggy. Maar goed het moet maar.
Na 60x proberen geef ik het op *gooit tafel omver*quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:11 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
wel als admin runnen heen blijven proberen
Had ik ook 3x ofzo de eerste keer
Echt he. Had het vandaag weer geprobeerd met de nieuwste versie van java. Zowel 64 als 32 bit. Maar elke keer blijft hij hangen bij het updaten, wat ik ook doe.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:08 schreef Johan1994 het volgende:
De launcher doet het niet eens bij mijnHij komt niet veder dan het Checking updates scherm en crasht daarna met een: Dit progamma is gestopt met werken.
DAT HEB IK DUS OOK, volgende kind dat ik zie geef ik een vuist in zijn gezicht >:(quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Mender het volgende:
[..]
Echt he. Had het vandaag weer geprobeerd met de nieuwste versie van java. Zowel 64 als 32 bit. Maar elke keer blijft hij hangen bij het updaten, wat ik ook doe.Verwijderen en opnieuw proberen etc heb alles al geprobeerd. wordt er helemaal gek van. Vanavond als ik thuis ben ga ik maar weer eens wat proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |