Ik moest lachenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:42 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik ook, altijd keistrakke voorhuid als ik haar speel
Sowieso wel, dat je dan met een hand minder moet spelen boeit je op dat moment ook gewoon niks meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:42 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik ook, altijd keistrakke voorhuid als ik haar speel
als dat is omdat je slecht farmt wel, als dat is omdat je de games al na 20 minuten beslist hebt nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:13 schreef dejenero het volgende:
Ik speel Galio en ik heb nog nooit mijn chalice of harmony uitgebouwd naar athene's unholy grail.
Ben ik nu slecht?
Mijn farm is over het algemeen baas. Maar ik zie gewoon meer voordeel in Rod of ages.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
als dat is omdat je slecht farmt wel, als dat is omdat je de games al na 20 minuten beslist hebt niet
Stats op athene's zijn laatst wel geboost, vind het niet zon slecht item hoor, vooral niet op Galio.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:18 schreef dejenero het volgende:
[..]
Mijn farm is over het algemeen baas. Maar ik zie gewoon meer voordeel in Rod of ages.
(Ik ga dan meestal eerst voor chalice of harmony/boots/catalyst en dan maak ik RoA af.)
Ik vind gewoon dat athene's teveel kost voor wat je krijgt. Op Galio heb ik niet echt het gevoel dat de passive's die athene's geeft nodig zijn. Maar ik kan ongelijk hebben.
die patch moet nog komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:29 schreef jespertje het volgende:
[..]
Stats op athene's zijn laatst wel geboost
nee, je bent juist niet slecht, mensen die dat wel doen hebben geen princiepes.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:13 schreef dejenero het volgende:
Ik speel Galio en ik heb nog nooit mijn chalice of harmony uitgebouwd naar athene's unholy grail.
Ben ik nu slecht?
Je doet nu net of je zwaar hebt lopen carryen, maar eigenlijk heb je dus gewoon mazzel dat Yi en Janna aan het feeden waren en slechte builds hadden. Waarom je Janna kiest in proving grounds begrijp ik ook niet helemaal, maar goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:40 schreef BaajGuardian het volgende:
dayum son ik kan niet verliezen ook als ik draft pg doe en ziggs kies
enimi team had dikke op (voor pg, tierwise) champs he; lux, yi, kat, janna, twitch.
wij hadden: shaco, orianna, varus, amumu ( dezen zijn ook niet verkeerd in pg) en ik dus ziggs. (imba tier)
bans waren: blitz, karthus, fiddle. wat hun banden weet ik niet meer maar nidalee zat er iig tussen.
gigi isi
http://www.leaguereplays.com/replays/match/573695/
nee hoor want elk potje is zo, zonet ook weer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je doet nu net of je zwaar hebt lopen carryen, maar eigenlijk heb je dus gewoon mazzel dat Yi en Janna aan het feeden waren en slechte builds hadden. Waarom je Janna kiest in proving grounds begrijp ik ook niet helemaal, maar goed.
Ben je nieuw hier?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je doet nu net of je zwaar hebt lopen carryen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |