abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113859748
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ze begrepen niet dat toen de euro werd ingevoerd die gezamenlijke verantwoordelijkheid voor schulden al begon?
Die Fin begrijpt er geen moer van. De eurocrisis is juist hét argument voor verregaande politieke integratie, zodat het niet weer voorkomt dat het wanbeleid van een paar landen de hele unie dupeert. Als het gaat zoals Finland het wil zal de EU achter de feiten aan blijven lopen omdat ze te weinig macht heeft om in te grijpen als het misgaat.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_113861279
Doen, word een stormloop-verlating van Europese landen.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_113861455
Spaarders in de knoflooklanden gaan al hun spaargeld bij NoordEuropeesche banken onderbrengen
(dat gebeurt nu al), hierdoor wordt het een self fullfilling profecy.
De kleine knoflook banken, die niet internationaal zijn, gaan failliet.

De omzetting moet dan in 1 weekend plaats vinden, dat kan makkelijk voor de girale tegoeden, maar hoe doe je dat voor de biljetten en munten?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_113861485
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 18:36 schreef Zenato het volgende:
Doen, word een stormloop-verlating van Europese landen.
Jaja, want Duitsland gaat een economische krimp van pakweg 10% juichend tegemoet?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 18:49:21 #25
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_113861661
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:51 schreef Scorpie het volgende:
Finland eruit, Nederland eruit, Duitsland eruit, en dan lekker die kut arrogante Fransen, Italianen, Spanjaarden, Grieken en Portugezen laten verrekken. Heerlijk.
Ik wou dat mijn wereld zo simpel was. :D
  zaterdag 7 juli 2012 @ 03:57:04 #26
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_113882790
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:47 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Die Fin begrijpt er geen moer van. De eurocrisis is juist hét argument voor verregaande politieke integratie, zodat het niet weer voorkomt dat het wanbeleid van een paar landen de hele unie dupeert. Als het gaat zoals Finland het wil zal de EU achter de feiten aan blijven lopen omdat ze te weinig macht heeft om in te grijpen als het misgaat.
je snapt dat we zo richting een transferunie gaan, is dat wat je wilt?

btw, waarom in godsnaam zou je in een unie willen zitten met knoflooklanden?
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')