eerst is t probleem in je OP dat een gemiddelde fiets duurder is dan een iphone en nu ineens dat je een fiets in jouw prijsklasse niet bij een fietsenwinkel kunt aanschaffen. Je bent gewoon iets aan t zoeken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:51 schreef Outlined het volgende:
[..]
als jij groente wil hebben ga je toch ook niet naar de slager
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:20 schreef SlaadjeBla het volgende:
Je zou je dus eerder moeten afvragen waarom de iphone niet goedkoper is, met al zijn beperkingen.
lul toch op johquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
eerst is t probleem in je OP dat een gemiddelde fiets duurder is dan een iphone en nu ineens dat je een fiets in jouw prijsklasse niet bij een fietsenwinkel kunt aanschaffen. Je bent gewoon iets aan t zoeken.
Met de tegenwoordige slagers weet je het nooit....stamppot bij de slager.....dus groente bij de slager.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:51 schreef Outlined het volgende:
[..]
als jij groente wil hebben ga je toch ook niet naar de slager
Jezus he, zoveel domheid in 1 postquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:07 schreef stephano_mc het volgende:
Ik vind het ook belachelijk dat auto's duurder zijn dan een Iphone!
Ik bedoel, dat is ook maar een beetje metaal met een paar rubbere banden er onder![]()
Nu ik het er toch over heb, een gemiddeld huis is ook duurder dan een Iphone! Dat zijn toch ook maar bakstenen?!
Owja, en ik vind het belachelijk dat twee Iphones duurder zijn dan een! Ik bedoel, die eerste hebben ze moeite voor gedaan om te ontwikkelen, die tweede is gewoon een kopie van de vorige!
quote:
Dat dus, voor 450 euro heb je nog niet eens eens een instapmodelletje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]dat zou ik ook zeggen als ik geen argumenten meer had inderdaad. Een fiets van 450 euro duur vinden
naja, weet niet, kijk, als ie werkt dan werkt ie maar TS wil blijkbaar wel kwaliteit maar kan/wil daar niet voor betalen, en daarom moet iedereen maar gazelle en zo gaan boycottenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat dus, voor 450 euro heb je nog niet eens eens een instapmodelletje.
Ja, een Gamma fiets, maar dat is doorgaans rommel. Al ligt het er natuurlijk maar aan waar je de fiets voor wil gaan gebruiken.
Veel te duur voor een betonschaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef Kampo073 het volgende:
Weet je dat je met een betonschaar van 50 euris ook ver kan komen?
dank voor de tip maar ik wist niet eens dat dat kon, zoal sik al zei, als je groente wil hebben ga je toch ook niet naar de slager.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:34 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Jezus he, zoveel domheid in 1 post![]()
Maar TS, waarom koop je geen bouwmarkt fiets? ik heb 4 jaar geleden een fiets bij de praxis gekocht voor 150 euro en het ding werkt nog prima.
de volgende keer jat ik een fiets, jouw fiets wel te verstaanquote:
Die BSP meuk roest echt weg waar je bij staat. Ik weet waar ik over praat, want heb er 5 gehad in 3 jaar tijd. (allemaal gesloopt of gestolen...)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.fietsenwinkel.nl/bsp-opa-export-dbb-2012-heren
Gewoon zo'n ding kopen, 200e, zo degelijk als de pest en betaalbaar
Heb ik ook gedaan 5 jaar lang, bikkel for life.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Je hebt er geen flikker aan als je grote afstanden moet rijden.
Ik ken mensen die 20km per dag fietsen om op het werk of school te zijn omdat er geen OV is en zij geen rijbewijs hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |