Nu ga je zeiken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:19 schreef Outlined het volgende:
[..]
goeie post, echter naar een woonmarkt gaan om een fiets te koen, dat verzin je toch niet.
als jij groente wil hebben ga je toch ook niet naar de slagerquote:
eerst is t probleem in je OP dat een gemiddelde fiets duurder is dan een iphone en nu ineens dat je een fiets in jouw prijsklasse niet bij een fietsenwinkel kunt aanschaffen. Je bent gewoon iets aan t zoeken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:51 schreef Outlined het volgende:
[..]
als jij groente wil hebben ga je toch ook niet naar de slager
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:20 schreef SlaadjeBla het volgende:
Je zou je dus eerder moeten afvragen waarom de iphone niet goedkoper is, met al zijn beperkingen.
lul toch op johquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
eerst is t probleem in je OP dat een gemiddelde fiets duurder is dan een iphone en nu ineens dat je een fiets in jouw prijsklasse niet bij een fietsenwinkel kunt aanschaffen. Je bent gewoon iets aan t zoeken.
Met de tegenwoordige slagers weet je het nooit....stamppot bij de slager.....dus groente bij de slager.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:51 schreef Outlined het volgende:
[..]
als jij groente wil hebben ga je toch ook niet naar de slager
Jezus he, zoveel domheid in 1 postquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:07 schreef stephano_mc het volgende:
Ik vind het ook belachelijk dat auto's duurder zijn dan een Iphone!
Ik bedoel, dat is ook maar een beetje metaal met een paar rubbere banden er onder![]()
Nu ik het er toch over heb, een gemiddeld huis is ook duurder dan een Iphone! Dat zijn toch ook maar bakstenen?!
Owja, en ik vind het belachelijk dat twee Iphones duurder zijn dan een! Ik bedoel, die eerste hebben ze moeite voor gedaan om te ontwikkelen, die tweede is gewoon een kopie van de vorige!
quote:
Dat dus, voor 450 euro heb je nog niet eens eens een instapmodelletje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]dat zou ik ook zeggen als ik geen argumenten meer had inderdaad. Een fiets van 450 euro duur vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |