abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juli 2012 @ 10:32:01 #1
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_113841444

Boxart 360:

Gamertags via PM aan mij, dan zet ik ze erbij.

quote:
Forza Motorsport 4 sets a new graphical standard for the racing genre. Featuring dramatic Hollywood-style camera effects and an all new lighting engine, Forza Motorsport 4 creates an unparalleled, dramatically realistic graphical experience all running at a silky-smooth 60 frames per second.

Forza Motorsport 4 is making racing more social than ever. Create a Car Club and build the ultimate dream team of drivers, tuners and painters from the Forza community. Share your custom cars and dominate the other clubs. With the all-new Rivals Mode, play against your friends whether they are online or not by challenging them for bragging rights and rewards in a variety of different game types.

Autovista Mode brings the automotive experience comes to life. Walk around the car in a virtual showroom, crouch down to look at the details, or open the doors and hood using the power of Kinect. Immerse yourself with Kinect Head Tracking, which pans the camera view based on how you naturally look into the corners when youre hard charging. Take the virtual wheel with Kinect as you sit on the couch with your friends and family no controller required. You can even take advantage of Kinect voice control to easily navigate the game's menu.

With more than 80 manufacturers, the most in any racing game available today, Forza Motorsport 4 features unrivaled diversity and more of the cars you love. The all new World Tour Mode boasts new tracks, unending choice and hundreds of hours of gameplay as you travel the globe with your favorite car. With the most accurate physics engine, cockpits and damage on every car and assists that allow even the most casual player to race, Forza Motorsport 4 redefines the genre.

Autovista in actie.

Demo gameplay.

Endangered Species trailer.

Compilation by Row-1

quote:
Top Gear and Forza 4: From "Car Soccer" to "Car Bowling"

As part of the tie-up between Microsoft's Turn 10 Studios and the BBC's smash-hit motoring show, Top Gear, Forza Motorsports 4 will include a number of single-player and multiplayer modes ripped right from the TV show. Yes, it will include "Car Soccer."

The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.

"Car Bowling" is exactly what it sounds like you knock down bowling pins with your car as you drive around the Top Gear test track.

The "Car Soccer" mode is modeled after two segments from the Top Gear TV show (Season eight, episode five and season six, episode one for all you Top Gear fanatics out there) where the hosts played in a giant game of soccer between Volkswagen Foxes and Toyota Aygos. The best part? The mode isn't limited to just the Fox or 'yota, you can use any car you want and in any combination of cars that you want.

Top Gear isn't new to tie-ups with video games, starting with a very basic but still drivable version of their test track appearing around 2003 for the PC racing simulator, Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for other PC simulators, including rFactor and World Racing 2.

But it wasn't until Grand Turismo 5's release last year that the track appeared in a mainstream console racer. I never got a chance to fully unlock all of the gameplay modes on the track because although I spent four infuriating hours trying to beat the caravan race level I could never do it.

While the tie-up was cool because of the novelty, I eventually gave up in frustration of ever having a chance to play what I want and how I want on the Top Gear test track. Turn 10 Studios says they've learned from Sony on that one. Here's to hoping that's true.
Dit kunnen we straks dus gaan doen. :D

Forza Fok!kers:

quote:
Doofenschmirz = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
Mister_T = Anormius
SonicVolcano = SonicVolcano
Nick-GizMo = NicKLaS NL
Boingo = Boingo77
trancefan = Nalyu
Gamefreek = geemfriek
Nostalgist = nostalgist
dWc_RuffRyder = RuffRyder NL
Catch_me = KoningDerp
_Ollie = Buddow
JohnB52 = johncorne128
YUR = Yur2905
DutchSpike = xDutchSpiike
Invine = invinee
Admiraal_Anaal = Tahie81
rival = GingahNinja299
Dreamzk = pot4toe
Row-1 = RDesign
J. Appleseed = NilsCollection
Mr.Adams = MrAdams83

[ Bericht 5% gewijzigd door DoofenSchmirz op 06-07-2012 13:32:44 ]
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
  vrijdag 6 juli 2012 @ 10:33:02 #2
377656 DoofenSchmirz
pi_113841477
Laatste paar posts met inhoud:

quote:
11s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:28 schreef Desunoto het volgende:
In de eerste instantie nog met z'n vieren maar Stern hield het voor gezien en ik kan hem geen ongelijk geven. We gaan niet een serie races doen met 4 man dus sprongen we in een public lobby voor B klasse auto's. Kan best aardig zijn maar uiteindelijk zitten er teveel mensen in die expres gaan rammen/afsnijden of die superieure auto's gebruiken.

Maar het was toch duidelijk dat het vanavond zou zijn? Het is zeker een paar keer gezegd en stond aangegeven bij de rest van de informatie.

Ik kreeg ook geen berichten van mensen die moeite hadden met het joinen van de lobby (komt wel eens voor). Dus dat is ook het probleem niet.

Hoe kan het dan dat van de 10 mensen, er 4 komen? Ik had wel verwacht dat er 1 of 2 zouden afvallen op het laatste moment. Maar 6? -O-

Row-1 kwam met het idee om het hele gebeuren dan maar op te schuiven (zodat we niet voor niets de B444 BMW hebben gemaakt) naar een andere keer en hopen dat er meer mensen komen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 09:00 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik weet niet wat er gisteren gebeurde, maar we zaten eerst met 4! :') man in een lobby, toen in een party en toen brak de pleuris uit bij mij.

De lobby was corrupt oid zei die? Ik hoorde dat Desu mij een nieuwe invite zou sturen.
Vervolgens peerde mijn xbox vast, ik hoorde Desu nog over vrije keuze B klasse maar IK KON NIKS DOEN :'(

Xbox uit, aan, profile corrupt. GODVERDOMME. Dit is niet de eerste keer. Zodra die het doet gooi ik mijn forza save op cloud en ros er een nieuwe HDD in. Ben er klaar mee.

Ga het straks proberen te fixen, maar het ging alles behalve goed gisteren.

Desu, ik hoorde de teleurstelling dat er niemand was en voelde me schuldig dat ik ook nog eens uitviel, maar dit was niet mijn bedoeling..... Ik was er anders gewoon bij gebleven. :) ^O^

Sorry bro!
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 09:44 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm.. ik ging er eigenlijk vanuit dat het vanavond was :{ Had wel al een auto getuned en alles. Sorry man :{
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 09:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Sorry ik had wat problemen thuis ;( Sorry Desu ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 10:13 schreef Haarklip het volgende:
Ben er volgende week ook wel weer bij denk ik, en ja dat zeg ik elke week maar zit veel bij m'n vriendin en kan dan niet m'n Xbox meenemen _O-
Dus dat is dan ook weer een man meer. :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 10:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik wil een replay/ghost van desu of row-1 met de 2002 turbo op Mugello of Sebring. Ik kan er ondertussen 1,5 seconden afrijden (1.25.001) op de Top Gear track, maar verder wordt het lastig.

Een dirty 1.24.3 kunnen rijden op Top Gear.

Sebring blijf ik haken op 1.21.xxx :{
Wel leuk dat mijn OP het al 13 topics volhoudt. :P
GAME ON!
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
pi_113842927
Doen jullie races / party's op bepaalde dagen?
Ik ben wel bekend met de Club-community van TDU (2) maar bij Forza nog niet echt... :@

[ Bericht 1% gewijzigd door J.Appleseed op 06-07-2012 11:32:47 ]
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:27:24 #4
177205 Mr.Adams
whatever...
pi_113843230
Kun je mij svp toevoegen aan de lijst?
Mr.Adams = MrAdams83
pi_113846665
Ik heb wel mijn Propedeuse binnen :D (Naja het diploma nu ook)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:31:20 #6
377656 DoofenSchmirz
pi_113847997
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb wel mijn Propedeuse binnen :D (Naja het diploma nu ook)
Fijn. Wij wilden gewoon racen. Is dat teveel gevraagd? :(

Gefeli! :)

edit: Mr. Adams en J. Appleseed toegevoegd aan OP.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:40:00 #7
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_113848350
Ik race ook wel mee hoor. Hebben jullie gelijk een gegarandeerde hekkensluiter :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_113848529
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:40 schreef Rossdale het volgende:
Ik race ook wel mee hoor. Hebben jullie gelijk een gegarandeerde hekkensluiter :P
Heb je de freezes gefixed?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:45:30 #9
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_113848575
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:44 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Heb je de freezes gefixed?
Geen idee, heb mijn HDD gewisseld nu.... wellicht helpt dat. Ik heb het in singleplayer iig niet meer gehad, maar ik heb sinds die wissel geen multiplayer sessies meer geprobeerd.

Heb je vanavond tijd en zin in een paar races?
pi_113848715
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Geen idee, heb mijn HDD gewisseld nu.... wellicht helpt dat. Ik heb het in singleplayer iig niet meer gehad, maar ik heb sinds die wissel geen multiplayer sessies meer geprobeerd.

Heb je vanavond tijd en zin in een paar races?
Moet wel lukken denk ik :D
pi_113850850
Ik ben dan ook van de partij, als dat goed is! Denk ik.

Ligt eraan of er veel bezoek is want jarig :@
  vrijdag 6 juli 2012 @ 14:42:11 #12
177205 Mr.Adams
whatever...
pi_113851005
Iemand zondagavond, misschien groepsrace?

Ik ben zondagmiddag de hele dag op de kartbaan (doe ook echt racen ;)) maar het gaat waarschijnlijk erg hard regenen en onweren, zo erg dat de regenbanden volgens mij ook niet meer gaan helpen... In dat geval ga ik weer naar huis en kan ik zondagmiddag nog even oefenen ;)
  vrijdag 6 juli 2012 @ 14:45:20 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_113851176
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:38 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik ben dan ook van de partij, als dat goed is! Denk ik.

Ligt eraan of er veel bezoek is want jarig :@
Vandaag? Geinig, ik ook :P
  vrijdag 6 juli 2012 @ 14:48:57 #14
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_113851352
Ik kreeg gisteravond ineens wat mensen over de vloer, met als gevolg dat rond een uur of 12 mijn motoriek al dermate aan gort was dat ik maar verder ben gaan zuipen in de stad ipv Forza :D
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_113855894
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Vandaag? Geinig, ik ook :P
Jep. Nou, gefeliciflapstaart dan :)

Hoe gaat dat trouwens in z'n werk? Moet ik een bepaalde groep / game joinen, mensen toevoegen, auto hebben o.i.d.?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 16:35:25 #16
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_113856447
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:25 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Jep. Nou, gefeliciflapstaart dan :)

Hoe gaat dat trouwens in z'n werk? Moet ik een bepaalde groep / game joinen, mensen toevoegen, auto hebben o.i.d.?
Jij ook gecondoliciteerd ;)
pi_113858236
Dus hoelaat doen we wat waar en hoe? :P
  vrijdag 6 juli 2012 @ 17:33:48 #18
182073 invine
blablabla etc.
pi_113859241
Ik had een barbecue vandaar dat ik er niet was, had het ook aangegeven. Volgende week ben ik er gewoon bij :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 17:59:30 #19
225308 Row-1
'sup money?
pi_113860200
Als er vanavond wel serieus wat mensen komen dan ben ik ook wel van de partij ;)

Nog wat random plaatjes van mij:
Misschien iets voor de OP?

vrijdag 6 juli 2012 @ 18:10:32 #20
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_113860570
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:59 schreef Row-1 het volgende:
Als er vanavond wel serieus wat mensen komen dan ben ik ook wel van de partij ;)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doet die Franse pauper Peugeot tussen die prachtige wagens.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 18:45:29 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113861550
Als er vanaaf wat te racen is zie ik het wel ;)
The truth was in here.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 18:53:44 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_113861814
Heb alleen geen B444 beamer2002.. dus normal races will do.
The truth was in here.
pi_113862809
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 17:59 schreef Row-1 het volgende:

Wat dacht je van een fotowedstrijd elke maand? Lijkt mij wel een leuk idee, elke maand een ander onderwerp :)

Hier ook nog wat van mij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarreh... hoelaat gaan we dan beginnen?

[ Bericht 32% gewijzigd door J.Appleseed op 06-07-2012 19:28:44 ]
pi_113863886
Ik kan niet online ;(
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_113863925
Ik ben nog niet op de XBOX maar als er meer mensen zijn die willen racen dan kom ik ook ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')