SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
NOTE VAN DE MODS: Dit topic is om over GTST te praten, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Dus gaarne niet persoonlijk worden, niet trollen en gewoon normaal doen!
Game on!![]()
Nee, dat geloof ik ook niet. Maar volgens de makers en castleden is dit zo'n beetje de beste cliff everquote:
Roepen ze dat niet elk jaar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik ook niet. Maar volgens de makers en castleden is dit zo'n beetje de beste cliff ever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2012 10:56:06 ]
Uhm... jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moeten we John Williams inschakelen. Dat die de crew eens toespreekt namens FOK!.quote:
Gewoon de deur niet open doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:37 schreef Renesite het volgende:
He, krijgen we visite...
Kan ik eens een keer kijken in de ochtend omdat ik normaal altijd netjes werk... kan ik weer niet kijken!
Nee joh, ze moeten deze baas er gewoon bij halen:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Misschien moeten we John Williams inschakelen. Dat die de crew eens toespreekt namens FOK!.
Krijg je Rohan op bezoek:quote:
quote:
"Zeg, is dit niet Onderweg naar Morgen?... Oh nee, dit is natuurlijk Goudkust!"
Is het nú al gebeurd?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:43 schreef Beeertjee het volgende:
Nee toch.. Serieus Bing die Jack plat rijdt? SAAAAAAI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |