Sowieso, net alsof de planeet waar ze vandaan komen niet weet dat er even 5 schepen die kant op gegaan zijn waarna ze niks meer horen..raar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit zo snel nacht en weer dag zien worden in een film. En de meeste acteurs stonden na 20 uur nog steeds op dezelfde plek, zoals die lui op de berg
Dat, en dan nog het feit dat ze even honderden lichtjaren afleggen in afzienbare tijd met hypermoderne schepen...en vervolgens hun communicatieappartuur/schip verliezen doordat het tegen een aardse satelliet aan knaltquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso, net alsof de planeet waar ze vandaan komen niet weet dat er even 5 schepen die kant op gegaan zijn waarna ze niks meer horen..raar.
Ik betaal niks.quote:Op maandag 6 augustus 2012 07:11 schreef tuut-chips het volgende:
Die Xbox Live stream herinnert me er weer even aan waarom ik voor Gold betaal. Microsoft heeft zijn zaken weer goed op orde
Ik zou me echt kut voelen dan. Helemaal omdat ik dan weet dat er weer een gigantische hoeveelheid mensen opeens gaan klagen over de kosten...quote:
Andersom zou beter klinken. want 2/3 van alle mars missies zijn misluktquote:
Je kan de Curi hier live volgen: http://eyes.nasa.gov/quote:Op maandag 6 augustus 2012 07:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Elke keer als ik zo'n ernstig gezicht zie denk ik al meteen dat het fout is gegaan
Dat leek mij ook altijd ja. Totdat ik bij Bouwkunde tot twee keer toe een 2 haalde voor wiskunde, toen wist ik wel een beetje dat ik daar nooit zou zittenquote:Op maandag 6 augustus 2012 07:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat lijkt mij dat toch prachtig om een deel uit te maken van dat team.
Bijna overal. NOS.nl, NASATV, Ustream, XBox live.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |