Weet ik, maar dat kost ook weer energie...en dan moet je ook nog het water splitsen in waterstof en zuurstof.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is machine dat zoutwater drink water van kan maken. Alleen is heel erg duur.
Saudi Arabie heeft er 1.
Ja, in theorie kan het gewoon, iedere huishoude/gebouw zonnepannelen, Sahara vol en je kunt heel europa met gemak van stroom voorzien.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:48 schreef Doublepain het volgende:
Stroom lijkt me dan het beste om verder op te bouwen denk ik??
alleen gebeurd zoiets niet want shellquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, in theorie kan het gewoon, iedere huishoude/gebouw zonnepannelen, Sahara vol en je kunt heel europa met gemak van stroom voorzien.
Maar door zo iets kan je wel besparen op olie. Dus heb je weer meer tijd om een goede vervangende product te bedenken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:49 schreef Smoofie het volgende:
Alleen sommige processen zoals verbrandingsovens moeten toch....olie hebben, stroom is dan niet voldoende.
Nee ligt niet aan shell, het is ook praktisch gezien lastig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
alleen gebeurd zoiets niet want shell
Shell doet er echt alles aan om het op een laag pitje te zetten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee ligt niet aan shell, het is ook praktisch gezien lastig.
Doe zero hourquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, even een zwaar tof potje Command and Conquer gedaan met Drizzt
Waarom zwaar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Valt wel mee hoor, oliemaatschappijen hebben macht, maar ook zij weten dat er iets moet gebeuren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Shell doet er echt alles aan om het op een laag pitje te zetten.
Hoe minder echt concurrentie op energiebron hoe beter voor Shell.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zij nemen ook vaak die ideeën over. Doen er patent op en wachten tot wanneer het echt nodig is. Ik ben er niet tegen, want ik zou dat als bedrijf ook doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, oliemaatschappijen hebben macht, maar ook zij weten dat er iets moet gebeuren.
Dat zal wel oorlog worden tussen die 2quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:52 schreef Smoofie het volgende:
Ook btw, er ligt nog heel veel olie onder de noordpool. Als die smelt ...Is de olie dan van de US of Rusland?
Is nog niet bekent.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:52 schreef Smoofie het volgende:
Ook btw, er ligt nog heel veel olie onder de noordpool. Als die smelt ...Is de olie dan van de US of Rusland?
Mijn stiefpa werkt voor Shell en die zegt altijd iets in de trant van ''we hebben de technieken al lang en zijn er druk mee bezig, maar die gaan pas ingezet en gebruikt worden op het moment dat het meer gaat opbrengen dan olie.'' Dus gaat nog wel even duren denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, oliemaatschappijen hebben macht, maar ook zij weten dat er iets moet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |