Ja maar ID is wel handig als je de Schengen landen niet uit gaatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
ID kan geloof ik sowieso in de shredder, met de komst van dat kinderpaspoort en zo
ik zat met paar kameraden alleen maar te ouwehoeren , schreef zij een formule op het bord kwam er kameraad aan van 'kun je dat eten'quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik mocht het profiel niet doen ( wiskunde zoog echt keihard) maarja vond het wel leuk enzo.
Dat heb jij goed gezien reserve Zweed! Wat zijn de bagger onderwerpen vannacht?quote:
Neequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
Moet je bij het in ontvangst nemen van een schooldiploma, je ID bij je hebben?Iemand een idee?
Ik snap hem niet ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
ik deed er gewoon een tuinslang in... en vulde hem...
Feliquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, net (gisteren) te horen gekregen dat ik geslaagd ben, volgende week dus werken.
tja ben je te geleerd voor...quote:
nee, wel er uit gehaald. gelijk mijn temp met 8 graden naar benedenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
Gogo, heb je nog wat desktops in de zon gezet ?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:32 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gezien reserve Zweed! Wat zijn de bagger onderwerpen vannacht?
Waterkoeling gebruikenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, wel er uit gehaald. gelijk mijn temp met 8 graden naar beneden
[..]
waterbedden, in het water fietsen, en scheikunde
Ik lurk af en toe wat in DIG en zag het jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
hoera hoera dat kun je wel zien dat is ....quote:
tefuck..ik moet hem verlengen deze maand.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje
Ah, dat scheelt, die van mij is al een maand verlopen namelijk._
Zo'n ding moet je geloof ik altijd bij je hebben, dus ja zal ik zeggenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
Moet je bij het in ontvangst nemen van een schooldiploma, je ID bij je hebben?Iemand een idee?
heb 'm vandaag ook opgehaald, kenserzooi, 40 euroquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje
Ah, dat scheelt, die van mij is al een maand verlopen namelijk._
Hoer a !quote:
bbq heeft zijn diplomaquote:
Ahhh fuck, ik ben slecht in scheikunde maar in het water fietsen lijkt me dan wel weer leukquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
LTS zwakstroom 2e lichtingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |