Wel een topic vol met Einsteins hier, jesusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:26 schreef smitjew het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook maar toevallig klopt dat bij water wel
ik lette pas op bij 800 l naar 800 kgquote:
Goh echtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als het om water gaat ja dan wel maar een liter olie is niet per se een kilo.
gohquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als het om water gaat ja dan wel maar een liter olie is niet per se een kilo.
ja snap t nu ook pas, dan krijg je dus 800 kiloliter volgens mijquote:
ik heb zelf een tijdje hoge scheikunde gedaan maar kwam later achter dat het om een waterbed gingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:26 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Wel een topic vol met Einsteins hier, jesus
scheikunde is een kutvakquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:27 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik heb zelf een tijdje hoge scheikunde gedaan maar kwam later achter dat het om een waterbed ging
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:27 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb vandaag gezien hoe ze bijna 2 en een halve kuub beton gestort hebben
Maar er is dus niks gestort?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:27 schreef wietparkiet het volgende:
trotse man hierquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:27 schreef wietparkiet het volgende:
Bankpas werkt nog, ID weet ik niet want die kon ik nergens instekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gelukkig maar dan! die pasjes kan je wss nog gebruiken, dus alleen je bonnetjes en 5 euro briefje dan.
al met al een meevaller dus
Ook iets met dichtheid.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
goh
iets met densiteit enzo.
op de maan zou je 8 liter water nodig hebben voor 1 kg
mooi man , met valentie electronen enzoquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bankpas werkt nog, ID weet ik niet want die kon ik nergens insteken
Densiteit is dichtheid tog?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bankpas werkt nog, ID weet ik niet want die kon ik nergens insteken
idd en zwaarte krachtquote:
Ik heb al 4 jaar geen scheikunde en natuurkunde meer gehad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:28 schreef smitjew het volgende:
[..]
mooi man , met valentie electronen enzo
Zou je niet zeggen hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar geen scheikunde en natuurkunde meer gehad.
ik heb veeeel liever natuurkunde of biologiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:28 schreef smitjew het volgende:
[..]
mooi man , met valentie electronen enzo
Nu al legendarischquote:
ooh ik vind het wel mooi dat je alles een letter(s) kan geven , elk element en die weer kan combinerenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar geen scheikunde en natuurkunde meer gehad.
Nog één hertentamenquote:
biologie op de middelbare school wel maar later niet meer , ik moest bacteriën kweken en zoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb veeeel liever natuurkunde of biologie
ID kan geloof ik sowieso in de shredder, met de komst van dat kinderpaspoort en zoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zelfs als je die dingen in de masmachine doet werken ze nog, dus datkomt wel goed
Supp?quote:
Ja ik mocht het profiel niet doen ( wiskunde zoog echt keihard) maarja vond het wel leuk enzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
ooh ik vind het wel mooi dat je alles een letter(s) kan geven , elk element en die weer kan combineren
beetje welquote:
dat is juist lachen. En met DNA kloten etc. Enorm leukquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
biologie op de middelbare school wel maar later niet meer , ik moest bacteriën kweken en zo
klopt ja. Geldklopperijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
ID kan geloof ik sowieso in de shredder, met de komst van dat kinderpaspoort en zo
ik deed er gewoon een tuinslang in... en vulde hem...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ik mocht het profiel niet doen ( wiskunde zoog echt keihard) maarja vond het wel leuk enzo.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, net (gisteren) te horen gekregen dat ik geslaagd ben, volgende week dus werken.
Neequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
Moet je bij het in ontvangst nemen van een schooldiploma, je ID bij je hebben?Iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |