Huis houdt het wel, vloer vindt het alleen niet zo leuk en apparatuur ook niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hier zon 800 liter dus moet je huis wel kunnen hebben
800 kg + bed = +- 850 kgquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:21 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
800 L moet elke vloer wel kunnen houden
Daar zit het verschil hem wel in jaquote:
Ik lag echt in een deuk de eerste keer dat ik hem zagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:22 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Daar zit het verschil hem wel in ja![]()
Trouwens mooi filmpje
10 man tijdens een orgie wegen net zo veel...quote:
l naar kg kan toch nietquote:
Heinrichquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik lag echt in een deuk de eerste keer dat ik hem zag
ik ?quote:
Liter water is 1kg bij benaderingquote:
Schade portemonnee is beperkt gebleven gelukkig. Zat niet meer in dan bankpas, ID, een 5 euro-biljet en wat bonnetjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gelukkig je mobiel niet dan! anders had je pech
Die vent is ook echt pisflauwquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
een beetje inpeperen dat ze verloren hadden enzo. Geniaal
gelukkig maar dan! die pasjes kan je wss nog gebruiken, dus alleen je bonnetjes en 5 euro briefje dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
Schade portemonnee is beperkt gebleven gelukkig. Zat niet meer in dan bankpas, ID, een 5 euro-biljet en wat bonnetjes
iddquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:24 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Die vent is ook echt pisflauw
Briefgeld zou tegen water moeten kunnenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gelukkig maar dan! die pasjes kan je wss nog gebruiken, dus alleen je bonnetjes en 5 euro briefje dan.
al met al een meevaller dus
liter water wel maar andere vloeistof waarschijnlijk niet , die infromatie werd nu pas duidelijk.quote:
Nooit scheikunde gehad, dit gaat op voor waterquote:
Het gaat om een waterbed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:25 schreef smitjew het volgende:
[..]
liter water wel maar andere vloeistof waarschijnlijk niet , die infromatie werd nu pas duidelijk.
dan heb je nog meer mazzelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:25 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Briefgeld zou tegen water moeten kunnen
wat snap jij niet aan WATER bed?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:25 schreef smitjew het volgende:
[..]
liter water wel maar andere vloeistof waarschijnlijk niet , die infromatie werd nu pas duidelijk.
dat bedoelde ik ook maar toevallig klopt dat bij water welquote:
Als het om water gaat ja dan wel maar een liter olie is niet per se een kilo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]beter opletten bij natuurkunde volgende keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |