quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:16 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik rustig fietsen langs de waterkant, komt er uit het niets ineens een kind de weg op rennen dus ik maakte een hele rare zwenk naar rechts en plons Faux. lag in het water
Ontzettend schaamtelijk trouwens, vooral omdat de ene helft van de toeschouwers naar je toe snelt en om je te komen helpen en de andere helft zich helemaal een boom in lacht. Afrader dus
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zekers, zekers, ongrijpbaar, maar toch zo nat.![]()
Gaat niet lek... iig net zo snel als jouw dak van je huis waait...quote:
is welleens gebeurdquote:
Ook niet als je er kei hard op gaat springen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Gaat niet lek... iig net zo snel als jouw dak van je huis waait...
ninjaeditquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:17 schreef Yveske het volgende:
[..]
Nooit geweest, lijkt me een erg gaaf feestje
zeg mag ik me ook ff volstouwen?quote:
Erg spijtig inderdaad dat ik niet dat gewoon gedaan had. En daarna heel hard wegcrossen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgende keer dat kind aanrijden dan, zal hem leren.
Hoeveel liter gaat er in zo'n bed? En hoe ding je bed lek dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is welleens gebeurd![]()
maar toen hebben we gewoon snel slang gepakt en alles uit het raam de dakgoot in gepompt
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Erg spijtig inderdaad dat ik niet dat gewoon gedaan had. En daarna heel hard wegcrossen.
Sorry, het is je gegund, smaakte het?quote:
Diepte viel wel mee, ongeveer tot m'n middel. Mobiel was gelukkig niet mee omdat het op en neer naar het winkelcentrum was. Portemonnee wel helemaal naar de filistijnen trouwensquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:16 schreef gogosweden het volgende:
[..]
was het diep?
mobiel etc ook stuk zeker?
Hier zon 800 liter dus moet je huis wel kunnen hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoeveel liter gaat er in zo'n bed? En hoe ding je bed lek dan?
gelukkig je mobiel niet dan! anders had je pechquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
Diepte viel wel mee, ongeveer tot m'n middel. Mobiel was gelukkig niet mee omdat het op en neer naar het winkelcentrum was. Portemonnee wel helemaal naar de filistijnen trouwens
Weet ik niet manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoeveel liter gaat er in zo'n bed? En hoe ding je bed lek dan?
nog druk bezig....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:18 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Sorry, het is je gegund, smaakte het?
800 L moet elke vloer wel kunnen houdenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hier zon 800 liter dus moet je huis wel kunnen hebben
Gezegend, jij en je maaltijdquote:
ook mijn eerst keer , is wel groot en donders gaafquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:17 schreef Yveske het volgende:
[..]
Nooit geweest, lijkt me een erg gaaf feestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |