quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:11 schreef Faux. het volgende:
Vraag me niet hoe maar ik ben vandaag het water in gefietst
echt welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:11 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Maar goed als je wel 18 bent ben je in paradijs
Ik wil ook een waterbedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn waterbed kan dat ook, maar ik lig nu in een ander bed
Gewoon maar wat rondkloten, kom je vast wel ergens mee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ook wel alleen spreek ik de taal niet
denk 2000 ofzoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik wil ook een waterbed
Wat kost zoiets?
Tommorowland,quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:12 schreef smitjew het volgende:
[ afbeelding ]
hier was ik de hele tijd tjacka
met 2 kuub water is dat dan 2002 EUR, gewoon doen.quote:
gohquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:13 schreef Snowballed het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 6 juli 2012 01:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]hoe?
vooruit lijkt me...
gevaarlijke bende wel, dat waterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
Ik gok dat het water hem tegemoet kwam, en hij te laat was met remmen.
quote:
Ik rustig fietsen langs de waterkant, komt er uit het niets ineens een kind de weg op rennen dus ik maakte een hele rare zwenk naar rechts en plons Faux. lag in het waterquote:
Iedereen is slapenquote:
Volgende keer dat kind aanrijden dan, zal hem leren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:16 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik rustig fietsen langs de waterkant, komt er uit het niets ineens een kind de weg op rennen dus ik maakte een hele rare zwenk naar rechts en plons Faux. lag in het water
Ontzettend schaamtelijk trouwens, vooral omdat de ene helft van de toeschouwers naar je toe snelt en om je te komen helpen en de andere helft zich helemaal een boom in lacht. Afrader dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |