Volkskrant is nog erger dan Telegraaf.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bert werkt voor de Volkskrant..Niks geen kwal
In combinatie met: "Wij.. De Nederlanders ... "quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voorspel: "Het verdict van Metz."
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:52 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hij kan iig wel iets vertellen over dit artikel: http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20120705_00213158
Hij zal er wel naar gevraagd worden neem ik aan.
Precies.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:13 schreef Ferdii het volgende:
Mart blijft een held met het aan mekaar lullen van een samenvatting
Idd! Mooi hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:13 schreef Ferdii het volgende:
Niemand kan dat beter inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:13 schreef Ferdii het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:15 schreef Againzender het volgende:
Wat een bende, zie het nu voor het eerst.
Hij heeft dat zelf gedaan. Bij Vacansoleil wilden ze het zelf eigenlijk niet,quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:18 schreef Panthera. het volgende:
Ze hebben die Poels dus gewoon nog 10km op de fiets gezet. Dat kan echt niet.
Wielrennersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:18 schreef reddevil1408 het volgende:
Wout Poels breekt drie ribben, kneust een long en heeft scheur in milt en nier. Stapt op fiets en rijdt nog 10k
Ja, maar als ploegleider moet je ook wel eens iets overrulen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heeft dat zelf gedaan. Bij Vacansoleil wilden ze het zelf eigenlijk niet,
We hebben ook 16 miljoen ploegleiders in dit land zie ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja, maar als ploegleider moet je ook wel eens iets overrulen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja, maar als ploegleider moet je ook wel eens iets overrulen.
achteraf gezien niet slim nee. Maar ja, als hij zelf zo graag wilt.... lastig denk ik op zo'n moment wat je doet. Maar bloedlink dit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:18 schreef Panthera. het volgende:
Ze hebben die Poels dus gewoon nog 10km op de fiets gezet. Dat kan echt niet.
Hehe. Ach, ik heb het niet over opstellingen of tactieken, maar als iemand niet goed kan praten en ademen, moet je ook zo'n beslissing durven nemen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
We hebben ook 16 miljoen ploegleiders in dit land zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |