Hallonquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oi nieuw onbekend persoon, stel u voor bjtte.
okokquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:42 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Hallon
Ik ben plopkweker, 17 lentes jong en Flipsels, snow en henkie kennen mij al. Cosmo misschien, maar met hem weet je 't nooit.
En jij?..
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
okok
Kun je je username uitleggen? Ik denk er al maanden over nakweek je plops? S: Plus ik had je ouder geschat
ARG is mijn baby.Verder tja geen idee wat ik moet vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het nog maar half, ik kweek meestal lathyrussen om ze daarna te verkopen aan bloemenstallen aan o.a die van m'n vader, daar hebben we de ene helft van m'n username; "kweker". Ik denk dat plop ervoor staat omdat alles bezet was, en ik nog een jeugdtrauma moet/moest verwerken.. Dus vandaar "plopkweker", alle andere usernames die ik meestal gebruik waren al bezet dus het was nog een hele opgave om er een te verzinnen.
.
Oke, dan ben jij m'n moeder..
.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:59 schreef plopkweker het volgende:
[..]I'm mysterious!
Omg. Bloemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het nog maar half, ik kweek meestal lathyrussen om ze daarna te verkopen aan bloemenstallen aan o.a die van m'n vader, daar hebben we de ene helft van m'n username; "kweker". Ik denk dat plop ervoor staat omdat alles bezet was, en ik nog een jeugdtrauma moet/moest verwerken.. Dus vandaar "plopkweker", alle andere usernames die ik meestal gebruik waren al bezet dus het was nog een hele opgave om er een te verzinnen.
.
Oke, dan ben jij m'n moeder..
.
++++
Ik hou van bloemuhtjuhs. Heb ze ook veel verkocht destijds, alleen Lathyrussen heb ik nooit gezien in onze winkel (werk er inmiddels niet meer).
Jeugdtrauma noh, sad.Wacht dit is niet jouw eerste account toch? Of wel? Hmm.
Ik ben heus wel lief, vaak wel iig.
Komt door je UI, heb je dat bulldog beest erin? Want anders verwar ik jequote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:00 schreef plopkweker het volgende:
Tevens waarom had je mij ouder geschat?
bloemuhtjhussquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg. Bloemen.++++
Ik hou van bloemuhtjuhs. Heb ze ook veel verkocht destijds, alleen Lathyrussen heb ik nooit gezien in onze winkel (werk er inmiddels niet meer).
Jeugdtrauma noh, sad.Wacht dit is niet jouw eerste account toch? Of wel? Hmm.
Ik ben heus wel lief, vaak wel iig.
Bulldog beest staat voor zowel Ajax als de ijshockeyclub Amsteltijgersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komt door je UI, heb je dat bulldog beest erin? Want anders verwar ik je. En hoe je postte, heb je paar keer langs zien komen in andere topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |