SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2012 00:07:10 ]
is al gemaaktquote:
iedereen is gek op dat meissiequote:
twitter:Kakhiel twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 00:15:01Hoe staan dove mensen eigenlijk vroeg op? Zonder wekker. Komen er dan iedere dag vrijwilligers langs om ze uit bed te schoppen of zo? reageer retweet
wanneer?quote:
Goede vraagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef Trollscience het volgende:
twitter:Kakhiel twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 00:15:01Hoe staan dove mensen eigenlijk vroeg op? Zonder wekker. Komen er dan iedere dag vrijwilligers langs om ze uit bed te schoppen of zo? reageer retweet
ze pretenderen dat ze doof zijn dat is het 'mquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef Trollscience het volgende:
skyrim topicquote:
Morrowindquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
kanker casual spel
Skyrim spelen maar niet van Morrowind afweten verdien je ernstige ziektes
Liefde bestaat niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en wat als je blind van de liefde bent?????????????????????
waar is het morrowind topic dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
kanker casual spel
Skyrim spelen maar niet van Morrowind afweten verdien je ernstige ziektes
qvngquote:
Nee want het leek me geen metal.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:28 schreef leeell het volgende:
heb je geklikt op de YT link cosmo, leer je wat van, dat is archaische-engel daar op je beeldschern
Dat zou je al vaker, dus nee. En ik zou je te veel missen.quote:
godverdomme wat een boeler ben je toch, luister manquote:
Nein!quote:
even doorposten dus!quote:
Boeler staat niet in mijn woordenboek en daarom negeer ik die zin verder.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:30 schreef leeell het volgende:
[..]
godverdomme wat een boeler ben je toch, luister man
pauperquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Boeler staat niet in mijn woordenboek en daarom negeer ik die zin verder.
altijdquote:
ga je missseenennenenenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Binnenkort 4 weken niet thuis dus 4 weken geen FOK!. Dat gaat hard aankomen.
moeilijk jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb nu the freewheelin bob dylan opstaan dat ga ik niet afzetten hiervoor
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort 4 weken niet thuis dus 4 weken geen FOK!. Dat gaat hard aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
"pijper" zal je vast een stuk bekender in de oren klinkenquote:
pauper is een normaal nederlands woordquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:34 schreef plopkweker het volgende:
[..]wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Komt wel goed schatjequote:![]()
Lelijk woord.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pauper is een normaal nederlands woord
Je moet hier blijven als je 50k posts heb.quote:
quote:
http://vocaroo.com/i/s06EanFVveAbquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0jO8xRn52Xl dit is vet
Ja wtf.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hij is een 40 jarige man in het echt, kan niet anders.
jaquote:
solid welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0jO8xRn52Xl dit is vet
Wat welk jaar is het?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:20 schreef Flippiee het volgende:
wtf man een nb topic ging er net in 20 minuten doorheen
Wees blij, 2012 is overleefdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Godver 2013? Mijn horloge liep al een dag achter en ik zelf een jaar dus..
het is 2012 toch schatjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee vindi k niet leuk ik ben in de war
Danke schonquote:
landverradersquote:
sta op, luie donderquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:51 schreef Flippiee het volgende:
Om kwart voor 10 wekker zetten en nu nog niet bed uit zijn.
Herkenbaar wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:51 schreef Flippiee het volgende:
hallo wekker is om wakker te worden niet om uit bed te komen, anders zou ik ook altijd om 6 uur uit bed komenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:51 schreef Flippiee het volgende:
Watwatwatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hallo wekker is om wakker te worden niet om uit bed te komen, anders zou ik ook altijd om 6 uur uit bed komen
Weinig keus.quote:
Gelukkigquote:
goeiemorgen flipsjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Watwatwat
[..]
Weinig keus.
[..]
Gelukkig
Ik zet mijn wakker altijd om 6 uur maar moet er om 7 uur uit. Ik zet 'm om 6 uur zodat ik redelijk wakker kan wordenquote:
quote:
Stond ie vanmorgen ook op 6 uur?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zet mijn wakker altijd om 6 uur maar moet er om 7 uur uit. Ik zet 'm om 6 uur zodat ik redelijk wakker kan worden
Neuh als ik naar school moest. Ben nu vrij.quote:
De mijne gaat volgende week weer om 7 uur. Lachen met mijn huidig ritmequote:
Ik dacht al.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neuh als ik naar school moest. Ben nu vrij.
begin je met vakantiewerk?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De mijne gaat volgende week weer om 7 uur. Lachen met mijn huidig ritme
[..]
Ik dacht al.zo weinig slaap anders.
Neuh ik werk sowieso al 2 dagen 9-6, behalve deze week ivm tentamensquote:
ik wil ook vakantie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh ik werk sowieso al 2 dagen 9-6, behalve deze week ivm tentamens
Hopelijk kan ik een dag extra werken. Dan heb ik lekker veel centjes voor de vakantie.
is pas 2,5 jaar hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:20 schreef Flippiee het volgende:
Ik bedenk mij net dat wij in de jaren '10 leven. Best bizar eigenlijk.
twitter:liekheusinkveld twitterde op woensdag 04-07-2012 om 17:11:32ik zag een jongen en meisje hand in hand lopen in het openbaar. niks tegen hetero's ofzo maar je hoeft het niet zo in m'n gezicht te gooien. reageer retweet
uurtje of 3 probeer ik er te zijnquote:
niet wezen rennen dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:40 schreef Beach het volgende:
mensen die zich ongevraagd met je leven bemoeien
geslaagd?quote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is nog even spannend.Ik hoop zo hard van wel. Ik ben klaar met belastingrecht.
Dankje K to the Bquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag SnowB!!
Jaaa deze dame heeft vakantiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor jeNu wel klaar met al je tentamens?
quote:
en dan lekker door FOK!kenquote:
dankjauwelquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik noemde leeell vandaag iel, voor jou 2haopy
ik was dabeiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik noemde leeell vandaag iel, voor jou 2haopy
waarom negeer je me?quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ze is wel lief hoor, maar soms wat traag..
Hallonquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oi nieuw onbekend persoon, stel u voor bjtte.
okokquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:42 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Hallon
Ik ben plopkweker, 17 lentes jong en Flipsels, snow en henkie kennen mij al. Cosmo misschien, maar met hem weet je 't nooit.
En jij?..
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
okok
Kun je je username uitleggen? Ik denk er al maanden over nakweek je plops? S: Plus ik had je ouder geschat
ARG is mijn baby.Verder tja geen idee wat ik moet vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het nog maar half, ik kweek meestal lathyrussen om ze daarna te verkopen aan bloemenstallen aan o.a die van m'n vader, daar hebben we de ene helft van m'n username; "kweker". Ik denk dat plop ervoor staat omdat alles bezet was, en ik nog een jeugdtrauma moet/moest verwerken.. Dus vandaar "plopkweker", alle andere usernames die ik meestal gebruik waren al bezet dus het was nog een hele opgave om er een te verzinnen.
.
Oke, dan ben jij m'n moeder..
.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:59 schreef plopkweker het volgende:
[..]I'm mysterious!
Omg. Bloemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het nog maar half, ik kweek meestal lathyrussen om ze daarna te verkopen aan bloemenstallen aan o.a die van m'n vader, daar hebben we de ene helft van m'n username; "kweker". Ik denk dat plop ervoor staat omdat alles bezet was, en ik nog een jeugdtrauma moet/moest verwerken.. Dus vandaar "plopkweker", alle andere usernames die ik meestal gebruik waren al bezet dus het was nog een hele opgave om er een te verzinnen.
.
Oke, dan ben jij m'n moeder..
.
++++
Ik hou van bloemuhtjuhs. Heb ze ook veel verkocht destijds, alleen Lathyrussen heb ik nooit gezien in onze winkel (werk er inmiddels niet meer).
Jeugdtrauma noh, sad.Wacht dit is niet jouw eerste account toch? Of wel? Hmm.
Ik ben heus wel lief, vaak wel iig.
Komt door je UI, heb je dat bulldog beest erin? Want anders verwar ik jequote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:00 schreef plopkweker het volgende:
Tevens waarom had je mij ouder geschat?
bloemuhtjhussquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg. Bloemen.++++
Ik hou van bloemuhtjuhs. Heb ze ook veel verkocht destijds, alleen Lathyrussen heb ik nooit gezien in onze winkel (werk er inmiddels niet meer).
Jeugdtrauma noh, sad.Wacht dit is niet jouw eerste account toch? Of wel? Hmm.
Ik ben heus wel lief, vaak wel iig.
Bulldog beest staat voor zowel Ajax als de ijshockeyclub Amsteltijgersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komt door je UI, heb je dat bulldog beest erin? Want anders verwar ik je. En hoe je postte, heb je paar keer langs zien komen in andere topics.
verandert na nb van gisterquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]!
Hey waar is je piemel gebleven gr.
Herkenbaar, vanavond ga ik dat wel een keer buitenshuis doen. Best spannend.quote:
Heb ik al voor vanavondquote:
hou je niet van mijn vrouwelijke kant dan?quote:
Naar een vriend.quote:
in jou broekje :$:$quote:
nu is het niet zo vies ben een meisjequote:
kinky hehquote:
sexy hehquote:
quote:
onbekend gevoel want geen nachtmerriesquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:56 schreef leeell het volgende:
[..]
onbekend gevoel want geen nachtmerries
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:56 schreef leeell het volgende:
[..]
onbekend gevoel want geen nachtmerries
Dat ik niet op je verjaardagsfeestje mocht komen terwijl ik voor de deur stond.quote:
we nodigen j niet meer uit want jr komt toch nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat ik niet op je verjaardagsfeestje mocht komen terwijl ik voor de deur stond.
ielquote:
Da's idd heel ernstigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat ik niet op je verjaardagsfeestje mocht komen terwijl ik voor de deur stond.
ik kan me een dag in maart herinneren dat ik wel kwamquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
we nodigen j niet meer uit want jr komt toch niet
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
we nodigen j niet meer uit want jr komt toch niet
wanneer weer dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef Beach het volgende:
[..]
ik kan me een dag in maart herinneren dat ik wel kwam
Ik kan me heel veel dagen herinneren dat je niet kwam.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:00 schreef Beach het volgende:
[..]
ik kan me een dag in maart herinneren dat ik wel kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |