Ik download nu 2k packsquote:Op maandag 16 juli 2012 00:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Waar denk je dat de pc community op draait? Mods!
Check de workshop op steam maar eens.
Harrrrr, ahoy mateyyy.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik download nu 2k packsHeb hem niet via steam trouwens
Lekker houden zo.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet over oordelen
Geld, iets van waarde (wapens/armor met een enchantment bijvoorbeeld)quote:Op maandag 16 juli 2012 00:53 schreef Topiek het volgende:
Wat moet ik allemaal pakken van een dood iemand?
Kun je ook troep verkopen etc?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geld, iets van waarde (wapens/armor met een enchantment bijvoorbeeld)
De bedoeling van Skyrim is om zelf die wereld te ontdekken. Dus doe wat je goeddunkt. Als je echt niet verder komt zijn wij er ook nog.quote:
Vandaar was je 1e keer skyrim beterquote:Op maandag 16 juli 2012 01:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Totdat je iemand vindt die daadwerkelijk kan neuken bedoelde ik.
Ah ok. Waarom is dit topic er danquote:Op maandag 16 juli 2012 01:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
De bedoeling van Skyrim is om zelf die wereld te ontdekken. Dus doe wat je goeddunkt. Als je echt niet verder komt zijn wij er ook nog.
Ergo, niet alles vragen, gewoon doen.
Voor de vragen als je echt niet verder komt, en gewoon over Skyrim (en soms andere dingen) praten.quote:
We hebben een keer een user gehad die letterlijk niks las in het spel. Het spel legt je alles uit, hoe wat werkt enzo. Beetje zonde van het spel als je dat allemaal skipt en alles hier gaat vragen.quote:
En dat kan in skyrim ook.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:10 schreef Topiek het volgende:
normaal loop ik in elk spel rond en vermoord iedereen
DITquote:Op maandag 16 juli 2012 01:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We hebben een keer een user gehad die letterlijk niks las in het spel. Het spel legt je alles uit, hoe wat werkt enzo. Beetje zonde van het spel als je dat allemaal skipt en alles hier gaat vragen.
Ga er gewoon lekker voor zitten en geniet.
datisstom hebben we ook in het bf3 console topic gehad ja.. Altijd vragen daar ookquote:Op maandag 16 juli 2012 01:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
We hebben een keer een user gehad die letterlijk niks las in het spel. Het spel legt je alles uit, hoe wat werkt enzo. Beetje zonde van het spel als je dat allemaal skipt en alles hier gaat vragen.
Ga er gewoon lekker voor zitten en geniet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |