Jij bent nogsteeds mn nummer 1 hoor flipsquote:
Als je het zou vragen zou ik je het wel vertellen, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik daar achter zou komen zou je er bij mij meteen uit gegooid worden
Naast mij heeft een kerel helemaal geen andere vrouwen nodig.. Zeker niet in het begin
Hoezo? In het begin weet je toch ook nog niet of het iets gaat worden of niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik daar achter zou komen zou je er bij mij meteen uit gegooid worden
Naast mij heeft een kerel helemaal geen andere vrouwen nodig.. Zeker niet in het begin
That's it, even een mes zoekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jij bent nogsteeds mn nummer 1 hoor flips
Gelukkig maar, als ik ergens nog meer een hekel aan heb dan is het liegen..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je het zou vragen zou ik je het wel vertellen, zo ben ik dan ook wel weer
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo? In het begin weet je toch ook nog niet of het iets gaat worden of niet?
Speltip #1313; spreid je kansen.
Ghehe true truequote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als ik ergens nog meer een hekel aan heb dan is het liegen..
[..]haha met die kansenspreider verlies je in mijn geval de leukste prijs
![]()
Doe ik principieel niet maar ik troll wel kapot veelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als ik ergens nog meer een hekel aan heb dan is het liegen..
[..]haha met die kansenspreider verlies je in mijn geval de leukste prijs
![]()
Alsof jij mij zou missenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Thanks jung.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:54 schreef El_Matador het volgende:
well done screw.
En nee Evie, heb al even genoeg vrouwen. Ben benieuwd hoe het feest gaat als incameisje, hardstylemeisje (valt me lastig op FB) en dansmeisje alledrie zouden komen plus 15 nieuwe vrouwen.. huisgenoot zegt dat ik incameisje beter kan afzeggen en dansmeisje moet uitnodigen. Denk dattie gelijk heeft.
Is incameisje die leuke conservatieve?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:54 schreef El_Matador het volgende:
well done screw.
En nee Evie, heb al even genoeg vrouwen. Ben benieuwd hoe het feest gaat als incameisje, hardstylemeisje (valt me lastig op FB) en dansmeisje alledrie zouden komen plus 15 nieuwe vrouwen.. huisgenoot zegt dat ik incameisje beter kan afzeggen en dansmeisje moet uitnodigen. Denk dattie gelijk heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jij bent nogsteeds mn nummer 1 hoor flips
ben bij een klant, dus mobiel. Vanmiddag.quote:
Ben je zo hard op zoek naar fapmateriaal?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |